|
Spotify på Sonos 3.3 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
bamsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Nå, der er store problemer med Spotify over Sonos.
Nok også flere end Sonos kunne ønske sig med deres ønske om at levere noget der bare virker! Så til dem, som endnu ikke har fået Spotify til at virke via deres Sonos, kan jeg kun sige: "det er meget ustabilt som det kører". Men forhåbentlig kan vi glæde os, når det kommer til at fungere. Se officiel udmelding fra support: http://forums.sonos.com/announcement.php?f=20 Også i Sonos forum raser folk over at det ikke kører fra starten, om det er Spotify servere, eller hvad det er som er galt: http://forums.sonos.com/showthread.php?t=18246 Bamsen Redigeret af bamsen - 30-September-2010 kl. 17:33 |
|||
![]() |
|||
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
||
Er der nogen, der har Last.fm kørende uden abonnement?
|
|||
mvh
Henrik |
|||
![]() |
|||
mryom ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2010 Status: Offline Point: 3 |
||
Hvis du sætter dit land til UK kan du få adgang til last.fm og evt. spotify ![]() |
|||
![]() |
|||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
||
Jeg har Spotify premium igennem en kollega. Det spiller max.
|
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
![]() |
|||
mryom ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2010 Status: Offline Point: 3 |
||
Har en UK spotify konto og har haft det i over 3 md nu uden nogle problemer... Bruger UK pga. sonos, ved brug af UK som land får du adgang til spotify, last.fm og Rhapsody(har du ikke prøvet den). Oprettede en konto via en webproxy (fx http://www.daveproxy.co.uk/), husk find et postnr i uk og så oprettet jeg et ny paypal konto, husk alt vælge UK som land og så bruger jeg mit DANSK visa-dankort uden nogle problemer (so far). Glemte lige at sige at spotify virker via sonos, men der er nogle problemer som tidligere skrevet er i tråden. Ikke helt stabilt.... desværre Redigeret af mryom - 04-Oktober-2010 kl. 21:21 |
|||
![]() |
|||
ROB ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-September-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 2 |
||
I have the same experience. Have used Spotify on my computer/Android phone flawlessly for over a year in DK now (swedish premium account). Spotify on Sonos 3.3 works, but needs a really good internet connection, preferably cable direct into DSL modem. I started out using a wifi-bridge to my livingroom, but it turned out too instable. Now using it with cable direct into DSL modem, works ok with some minor flaws. However, the service works better and better on Sonos for every day... All in all, when it is working, it is the best thing that ever happened to music so far, apple wont stand a chance, soon iTunes will have to offer the same concept, otherwise they will for sure make no money... why pay for single songs when you can get "all you can eat" for 70DKK/month...
|
|||
![]() |
|||
Blank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
||
Hey,
Jeg har lige købt adgang til Spotify Premium..
Jeg oprettede en svensk paypal konto, og betalte med min DK Visa kort..
det lykkedes, men er der nogen som ved om de evt annullere denne konto,
og fjerne min adgang..?
|
|||
![]() |
|||
||
Igen vi er andre som har brugt det på samme måde i længere tid... så tror det ikke. |
|||
![]() |
|||
jolsendk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2009 Status: Offline Point: 6 |
||
Hej
Jeg har også oprettet en svensk premium konto hos spotify, betalt med en svensk paypal konto og indstillet min sonos til sverige og det spiller uden problemer. Men da jeg ville høre dansk P3 radio ville den ikke afspille, er der andre der har det problem? Tænkte på om der er lukket for danske radio stationer når man registrere sin sonos som svensk? Mvh Jimmy |
|||
![]() |
|||
jezper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2006 Status: Offline Point: 33 |
||
Radiokanalerne virker fint, dem lukker de ikke for. Har brugt Spotify i 9 måneder uden problemer og på Sonos styrer det max |
|||
![]() |
|||
joeblach ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark, Greve Status: Offline Point: 454 |
||
Hvad koster det...? At oprette en sådan konto...
|
|||
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
|
|||
![]() |
|||
fredtoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Status: Offline Point: 178 |
||
99 svenske kroner om måneden, hvis du tegner abonnementet fra en svensk adressse.
Hvis du tegner abonnementet fra England er prisen 9,99 GBP om måneden.
|
|||
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |