|
Spotify på Sonos 3.3 |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har registreret mit sonos som svensk - men stadig ingen spotify i sonos menuen. Skal det være en detaljeret svensk adresse i sonos registreringen eller skulle land=sverige være nok?
/kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
den dukker ikke bare automatisk op i menuen, du skal ind i indstillingerne for ekstra tjenester og tilføje spotify først ;)
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
Yes - men den fremgår desværre ikke af listen. Jeg har ellers også fået betalt for en måneds premium via svensk paypal... Måske hullet bare er lukket nu så IP nu også tjekkes. Hm...
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
nope.. min fejler intet :)
- lige testet, den spiller lystigt fra spotify ![]() Redigeret af Muffeh - 16-August-2011 kl. 22:29 |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Det tror jeg gerne - det kan være selve etableringen der forhindres? Når man først er om bord, så bliver man der. Min rhapsody kommer jeg heller ikke af med! Nå, jeg annullerer spotify abonnementet og venter på den danske spotify som vel må være tæt på nu.
/kris |
|
|
|
![]() |
|
kan være der bare er problemer hos dig med etableringen
![]() |
|
|
|
![]() |
|
fido ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-November-2007 Status: Offline Point: 19 |
Jeg har haft Spotify i nogle måneder og er ret begejstret. Det kører fra PC til hovedtelefoner. I går fik jeg det så ind på stereoanlægget med Sonos, og det kører fint. MEN Sonos skærmbilledet er betydeligt ringere end det almindelige Spotify skærmbillede, der viser kunstner, track og album. Desuden kan man ikke gå tilbage i Sonos. Det allerværste er, at Sonos ikke skifter automtisk til næste nummer, når et nummer er spillet, men blot går i stå. Det almindelige Spotify skærmbillede går videre til næste nummer (og her kunne man så i øvrigt ønske sig en mulighed for at slå denne funktion fra).
Jeg kan godt se, at Sonos opererer med oprettelse af en kø, men der er ærligt talt spild af tid, når man afspiller en spilleliste oprettet i Spotify. Har nogen af jer en udvej?
|
|
![]() |
|
bamsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Du har en pointe, og Sonos skal stadig forbedres ift. Spotify.
Ex. er der mange numre, artister osv. som du ikke kan finde via Spotify/Sonos, men som er der når Spotify benyttes på ex. pc/mac. Men det jeg gør er at have playlists i Spotify og dem kan Sonos fint se. Her vælger du så "Play next", "Add to Queue", eller "Play now and replace queue". Det fungerer fint og her vil den gå til de næste numre |
|
![]() |
|
fido ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-November-2007 Status: Offline Point: 19 |
Tak Den sidste kommando du omtaler "play now and replace queue" hvor er det lige den er? Det ville jo være godt om man kunne flytte en playlist over i Sonos' kø. Men det kan man vist ikke?
|
|
![]() |
|
bamsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Du kan både trække din liste til køen, eller du kan højreklikke på din Spotify-liste og vælge en af de kommandoer som tidligere beskrevet. Det fungerer helt fint.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |