recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify på Sonos 3.3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify på Sonos 3.3

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 21:10
Jeg har registreret mit sonos som svensk - men stadig ingen spotify i sonos menuen. Skal det være en detaljeret svensk adresse i sonos registreringen eller skulle land=sverige være nok?

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 21:56
den dukker ikke bare automatisk op i menuen, du skal ind i indstillingerne for ekstra tjenester og tilføje spotify først ;)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 22:24
Yes - men den fremgår desværre ikke af listen. Jeg har ellers også fået betalt for en måneds premium via svensk paypal... Måske hullet bare er lukket nu så IP nu også tjekkes. Hm...
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 22:28
nope.. min fejler intet :)

- lige testet, den spiller lystigt fra spotify Smile

Redigeret af Muffeh - 16-August-2011 kl. 22:29
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 22:39
Det tror jeg gerne - det kan være selve etableringen der forhindres? Når man først er om bord, så bliver man der. Min rhapsody kommer jeg heller ikke af med! Nå, jeg annullerer spotify abonnementet og venter på den danske spotify som vel må være tæt på nu.

/kris
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 22:40
kan være der bare er problemer hos dig med etableringen Smile
Til top
fido Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-November-2007
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fido Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 18:32
Jeg har haft Spotify i nogle måneder og er ret begejstret. Det kører fra PC til hovedtelefoner. I går fik jeg det så ind på stereoanlægget med Sonos, og det kører fint. MEN Sonos skærmbilledet er betydeligt ringere end det almindelige Spotify skærmbillede, der viser kunstner, track og album. Desuden kan man ikke gå tilbage i Sonos. Det allerværste er, at Sonos ikke skifter automtisk til næste nummer, når et nummer er spillet, men blot går i stå. Det almindelige Spotify skærmbillede går videre til næste nummer (og her kunne man så i øvrigt ønske sig en mulighed for at slå denne funktion fra).

Jeg kan godt se, at Sonos opererer med oprettelse af en kø, men der er ærligt talt spild af tid, når man afspiller en spilleliste oprettet i Spotify.

Har nogen af jer en udvej?
Til top
bamsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Januar-2004
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bamsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 21:14
Du har en pointe, og Sonos skal stadig forbedres ift. Spotify.
Ex. er der mange numre, artister osv. som du ikke kan finde via Spotify/Sonos, men som er der når Spotify benyttes på ex. pc/mac.

Men det jeg gør er at have playlists i Spotify og dem kan Sonos fint se. Her vælger du så "Play next", "Add to Queue", eller "Play now and replace queue". Det fungerer fint og her vil den gå til de næste numre
Til top
fido Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-November-2007
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fido Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 21:35

Tak

Den sidste kommando du omtaler "play now and replace queue" hvor er det lige den er?

Det ville jo være godt om man kunne flytte en playlist over i Sonos' kø. Men det kan man vist ikke?
Til top
bamsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Januar-2004
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bamsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 21:37
Du kan både trække din liste til køen, eller du kan højreklikke på din Spotify-liste og vælge en af de kommandoer som tidligere beskrevet. Det fungerer helt fint.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu