|
spotify playlister |
Besvar |
Forfatter | |
wads
Super bruger Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Juni-2013 kl. 11:48 |
Hej Allesammen
Står og skal holde års fødselsdag næste weekend. Har meldt mig på spotify, da jeg tænkte det var en nem måde, at fyre noget musik af. Troede at der lagde en masse playlister inde på spotify der umiddelbart kunne starte noget ud, men kan tilsyndeladene ikke finde dem. Ligger der playlister og hvor finder jeg dem? Pft Henrik
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Find en af de utallige apps til desktop versionen, der findes flere hvor der er oprettet playlister.
Vælg så at abbonnere/subcribe/follow dem, så dukker de automatisk op på dine andre enheder også. F.eks. Digster er god. Redigeret af Jever - 29-Juni-2013 kl. 21:13 |
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så at der faktisk var kommet en ny Spotify App, Playlists.net, det må da være den du skal bruge.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |