|
Spotify - QNAP NAS - Linn DS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 12:15 |
Kære Forum
Alt mit musik ligger på en QNAP server - bliver så streamet til min Linn DS. Er der nogen som har læst/hørt hvordan man får Spotify til at køre sammen med en QNAP Server. Kan ikke rigtig "se" hvordan jeg skal få Spotify til at spille på min Linn DS Oh ........ det ville være lækkert :-) Hvis det kan lade sig gøre |
|
![]() |
|
Maniq ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du fået et svar andetsteds, for jeg er nysgerrig her?
![]() |
|
Pioneer KRP-500ABG
Arcam AVR 400 B&W XT8 B&W XTC B&W XT2 B&W PV1 PS3 |
|
![]() |
|
nygaardinc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger da bare min Ipad og så via Airplay ;-)
Redigeret af nygaardinc - 30-December-2011 kl. 02:26 |
|
Panasonic TX-55VT50
Dune Prime 3.0 Mark Levinson No.383 Linn Akurate DS/1 Linn Unidisk SC/D Sonus Faber Cremona M Radius R90 Nordost Baldur SC Linn Silver IC Qnap TS-459-pro+ 8TB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |