recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify+Squeezebox duet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify+Squeezebox duet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ridderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify+Squeezebox duet
    Sendt: 20-Januar-2012 kl. 13:59

Hej

 
Jeg skal have min Squeezebox duet koblet til Spotify men jeg synes ikke helt jeg kan få det til at fungere.

efter længere tids søgen, så fandt jeg også en masse vejlederninger men jeg synes det virker lidt indviklet

Jeg bruger aldrig min remote.
 
jeg afspiller kun  fra pc. fra Logitech media server, vil hører om der er nogen som har en god/ og forståelig guide.
 
 
 Vh Ridderen


Redigeret af ridderen - 20-Januar-2012 kl. 13:59
Til top
ridderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2012 kl. 15:46
har købt en premium account nu men har stadig ikke fået det til at virke. hvor kan man hente den 3 parts plugin til squeezebox server ?
Til top
schroder Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér schroder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2012 kl. 16:20
Det er super simpelt:
1) Log in i Logitech Media Server (nyt navn for squeezebox server) web interfacet (typisk http://<ip>:9000)
2) Klik på "settings" (nederst til højre), hvilket åbner et nyt vindue
3) Klik på fanen "plugins" (øverst)
4) Find plugin "3rd Party Spotify Plugin" i listen, sæt et flueben og klik på "Apply" (nederst)
5) Klik på fanen "Advanced" (øverst) og vælg spotify i dropdown boxen
6) Udfyld med brugernavn og password og klik "Apply" (nederst)

That's it. Du finder nu plugin under "My Apps"

Har selv brugt det siden Spotify kom ud i DK og lytter aldrig til min egen samling længere (SUK al den tid brugt på MP3 rip...)
Til top
ridderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2012 kl. 17:00
FEDT FEDT FEDT...
 
det Spiller bare.. tak for hjælpen
Til top
ridderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 12:10
Så er den gal igen, har fået formateret min computer, og vil nu ligge dte ind igen. der hvor det går galt nu er.
 
Jeg kan ikke få bruger navn og pass til at virke :S
 
bruger jo min facebook login. hmm hvad gør jeg ?
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 14:10
Logger på din spotify account på computeren og finder dit username ved at klikke på account oppe i højre hjørne. Det er et mange cifret tal
 
Thomas


Redigeret af Thomas K - 15-Juli-2012 kl. 14:13
---------------------

Thomas K
Til top
ridderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 19:13
Jeg fandt selv ud af det :) men ja jeg skulle have mit brugernavn (nummeret) og så skulle jeg have en ny kode, til squzzbox duet på dette link: https://www.spotify.com/dk/help/faq/devices/connect-devices/
 
da jeg så fik skrevet brugernavn og pass ind i programmet virkede det stadig ikke. :(  så prøvede jeg tilfældig og ændre porten inde i programmert til en åben port. så gik den sku igennem :D
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu