|
Spotify streaming via bluetooth |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||||
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2045 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Maj-2021 kl. 17:48 |
||||
Har fundet nogle aktive højttalere som jeg gerne vil have.
Argon audio forte a55. Disse har dog "kun" bluetooth og ikke Spotify connect som jeg vil foretrække. Er her nogle som streame via bluetooth? Og er det lydmæssigt på niveau med connect?
|
|||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||||
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det er hi-fi abonnement jeg har.
Men det var fordi ekspedienten i klubben sagde at bluetooth har lige så godt som connect. Jeg sagde bare ok når nå. Men kunne jo være det har mig der var galt på den |
|||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||||
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Underligt de ikke bygget Spotify connect ind i højtalerne.
Det er jo ofte i de små billige højtalere. Hvordan får jeg billigst Spotify connect til højtaleren? De havde ingen hi-fi Spotify højtalere i klubben. Men findes der andre højttalere som forte a55 med Spotify connect? Jeg kan måske bare smide denne her på højtaleren? Redigeret af mbm1 - 08-Maj-2021 kl. 19:45 |
|||||
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Køb en Sonos Connect, S1 modellen bliver efterhånden solgt for 5-600 kr. på den blå, og koble den til de aktive højtalere.
Så får du Spotify Connect, og Tidal Connect, samt flere andre muligheder.
|
|||||
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Har haft en Sonos for mange år siden.
Og har også lige solgt min bluesound node, Da jeg gerne ville "nøjes" med højtalere. Dette er så ikke muligt
|
|||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19472 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hvilket spotify også er. Klaus
|
|||||
Jever
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Så skal du måske kigge på KEF LS50 wireless?
Dem har jeg overvejet. Jeg har forgængerne til dem du kigger på, Argon Alto 5. *edit* ps. Men selvfølgelig i en helt anden prisklasse…💸💸💸
Redigeret af Jever - 08-Maj-2021 kl. 20:40 |
|||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19472 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det er et spørgsmål om pris....
Så køber du en af dem
Så går du et andet sted hen og køber højttalere
Skriver du ikke selv at det er der i mange små billige højttalere (eller er det mig der misforstår den sætning)?
Ja, så kan du håbe at den er bedre end bluetooth. Det er der ingen garanti for.... Kig på nedenstående for udvalg af højttalere. https://spotify-everywhere.com/collections/wireless-speakers? Klaus
|
|||||
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg leder efter stereo hi-fi højtalere og ikke små køkken højttalere
|
|||||
Jever
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det er vel ikke disse højtalere du kalder “ikke hifi køkken højtalere”…😁 Redigeret af Jever - 08-Maj-2021 kl. 21:30 |
|||||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |