|
Spotify streaming via bluetooth |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2040 |
Funktioner
Tak(0)
|
som skrevet har jeg den ikke mere.. den er solgt :) |
|
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjek, det havde jeg lige misset.
Håber du finder en god løsning! Det jo er altid spændende at lede efter nyt grej!
|
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også en CCA liggende.
Så kommer til at starte med at benytte Bluetooth som er 320 kbits og så CCA som er begrænset til 256 kbits når der streames Spotify.
|
|
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
Har fået Argon Audio A55 hjem..
Fine højtalere til prisen. Må sige jeg er altså blevet tilhænger af aktive højtalere, da forstærker og højtaler jo er tilpasset så fint til hinnanden. Jeg elsker altså det stereoperspektiv man har med 2 højtalere fremfor en soundbar.
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå havde misset at det var gulvhøjtalerne du havde købt, så de burde være et step up… |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |