recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify streaming via bluetooth
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify streaming via bluetooth

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 09:04
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Ja, det bedste ville nok være at tilslutte din Bluenote til højtalerne analogt. 
På den måde udnytter du den fine DAC i Bluenote og kan sende Tidal MQA til højtalerne via Tidal Connect. (hvis du kan lide det).Smile

Hvis du forbinder digitalt vil du bruge DAC i højtalerne og "kun" få CD kvalitet, samt ret sikkert, en dårligere konvertering.

Bluenote er et lækkert stykke elektronik. Lidt misundelig. 


som skrevet har jeg den ikke mere.. den er solgt :)

Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 17:19
Tjek, det havde jeg lige misset.
Håber du finder en god løsning! Det jo er altid spændende at lede efter nyt grej!
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 21:15
Jeg har også en CCA liggende.
Så kommer til at starte med at benytte 
Bluetooth som er 320 kbits og så CCA som er begrænset til 256 kbits når der streames Spotify.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2021 kl. 11:33
Har fået Argon Audio A55 hjem..
Fine højtalere til prisen. Må sige jeg er altså blevet tilhænger af aktive højtalere, da forstærker og højtaler jo er tilpasset så fint til hinnanden.
Jeg elsker altså det stereoperspektiv man har med 2 højtalere fremfor en soundbar.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2021 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Har fået Argon Audio A55 hjem..
Fine højtalere til prisen. Må sige jeg er altså blevet tilhænger af aktive højtalere, da forstærker og højtaler jo er tilpasset så fint til hinnanden.
Jeg elsker altså det stereoperspektiv man har med 2 højtalere fremfor en soundbar.

Nå havde misset at det var gulvhøjtalerne du havde købt, så de burde være et step up…Big smile


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu