recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify til Denon AVR1912
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify til Denon AVR1912

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 752
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify til Denon AVR1912
    Sendt: 25-August-2012 kl. 17:29
Hey allesammen.

Jeg har en Denon Avr1912 som jeg er vildt glad for. Der er dog en ting jeg ikke helt kan finde ud af :)

Er det muligt for mig at bruge min Samsung Galaxy s III med spotify at streame musik fra den over på min Denon?

Er det muligt for mig at lytte til mit musik på google music på min denon måske via min SGSIII?

Mvh Daniel og mange tak
Til top
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-August-2009
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2012 kl. 08:51
Prøv BubbleUpnp eller 2player. Ang spotify så tror jeg at du skal finde en spotify app der understøtter dlna.
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 752
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2012 kl. 10:10
En spotify app der understøtter DLNA? :) Jeg fandt ud af jeg kunne bruge Allshare til at streame mit musik fra min pc dog ved jeg ikke hvordan jeg skal bruge google music. :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu