|
spotify |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2012 kl. 22:22 |
Har spotify på ipadden... kan jeg logge på , på min android tlf...og bruge samme konto
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har linket din Facebook-profil til din Spotify konto så kan du godt :)
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Ok.... så skal jeg bare finde et kabel fra en samsung galaxy nexus til aux
|
|
|
|
![]() |
|
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
du kan ikke afspille Radio og Online numre på samme tid ,
men Offline Playlister er intet problem
|
|
![]() |
|
Forstår jeg ikke helt..
. Nogen der ved hvilket kabel jeg skal brige |
|
|
|
![]() |
|
Bruge
|
|
|
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Du kan bruge sådan et her:
http://www.av-connection.dk/?PGr=2329&ML=935 |
|
![]() |
|
tror jeg altså ikke... det skal være noget med et kabel i den ene ende og et kabel i den anden.. på bilradioen er der et aux indgang, og på samsung galaxy nexus, ved jeg ikke helt.. men mon ikke det er det samme som på iphone.... det der kabel er til et stereo anlæg tror jeg
|
|
|
|
![]() |
|
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Du skal bare have et kabel med Jack stik i begge ender
Køb det i det lokale supermarked eller elgiganten eller den nærmeste bauhaus eller Silvan |
|
![]() |
|
Ersgaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Du skal bruge et phone-phono kabel.
Har du tålmodighed (2-3 uger), kan det skaffes fra Kineserland til under en 10'er.
Virker ganske fint (ihvertfald til en IPhone) omend det ikke er high-end.
/Ersgaard
|
|
/Ersgaard
|
|
![]() |
|
Det er til bilen.. damn.... har fundet et stik..... tak tak
|
|
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Vær opmærksom på at spoify i bilen kan være en tvivlsom fornøjelse - alt efter dækning . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |