recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify
    Sendt: 18-November-2012 kl. 21:46
Hej overvejer spotify premium til ipad, men kan det lade sig gøre at bruge samme konto på både ipad og iphone, ved at bruge samme login? eller hvordan fungere det???
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2012 kl. 22:11
Det kan det, men kun 1 kan streame online indhold af gangen, men du kan gemme indhold på 3 enheder til offline afspilning, du får iøvrigt adgang til bedre kvalitetsvalg på din stream med premium, funger også fortrinligt via airplay til feks atv3 eller andet
Mvh

René
Til top
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 19:33
Tusind tak for info, nu har jeg så købt premium, men hver gang jeg søger endten på computeren eller ipad, så finder den det album jeg søger efter, men et splitsekund efter , forsvinder søgeresultaterne, og så skriver den bare at den ikke fandt oget der matchede, men det giver jo ikke mening når den lige havde fundet det...  jeg bliver sku vanvittig....  har i samme problem??? 

har søgt kim larsen, og der kommer resultater, for derefter at forsvinde igen...
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
JesperCph Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Juni-2007
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperCph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 12:54
Spotify havde store problemer med deres servere/netværk igår, og de er elendige til at informere når det sker. Deres server status page viser altid at alt er ok, uanset hvor mange sider klagerne i deres forum når op på. Virkeligt utroværdigt, og synd for et produkt der ellers er ganske godt.

Virker ok idag.... tror jeg....
Panasonic P55VT50
Dynaudio Xeo 3
Sonos
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu