|
Spray male parabol? |
Besvar |
Forfatter | |
HomerDK
Junior bruger Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Januar-2013 kl. 07:44 |
Hej
Jeg kunne godt tænke mig at spray male parabolen i en anden farve, så den falder mere ind i baggrunden. Hvad skal jeg forholde mig til mht. farve, malingtype osv.? Er det bestemte farver man skal vælge, skal det være mat eller blank, skal malingen indeholde noget specielt? Venlig hilsen Homer
Redigeret af HomerDK - 21-Januar-2013 kl. 07:50 |
|
Yousee Lille Tillægspakke med Bland Selv (Hørsholm). Triax TD64 Parabol med SKY TV fra 13' øst
|
|
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Malingen må ikke være blank, for forår og efterår, når solen står bag satelliten, kan den varme LNBen op så den smelter.
Lynge
|
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |