|
Spray til rens af diske? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Januar-2019 kl. 14:35 |
I teorien er det en god ide at kunne låne dyre UHD-film på biblioteket
I praksis er der masser af pauser i afspilningen og opbrud i billedet pga. diverse urenheder Jeg vil spraye noget på diskene og tørre det af med en tør klud Hvad er godt til det (gerne med link)? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når mine diske bliver snavset, så kommes der lidt opvaskemiddel på dem smører dem ind og skyller dem, så er de gode igen.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dengang jeg lejede mange film brugte jeg brillerens. Et enkelt pust var nok, og så tørrede jeg godt af med en brilleklud. Virkede svjh i 99% af tilfældene. Senere gjorde jeg det til en vane at gøre det hver enste gang, før jeg satte en lejefilm på, og havde sjældent problemer med film der gik i baglås.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har de det i Føtex?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Aner det ikke. Kig efter?
|
|
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers er der jo noget der hedder en optikker.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville også sige opvaskemiddel.
|
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, som skrevet så virker det perfekt, bare en dråbe, lidt vand på smør det udover disken, og skyl den i lunkent vand, perfekt.
|
|
|
|
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
Min metode er pissemeget enklere (men opvaskemiddel er nok bedre til meget snavsede plader, ja!)
|
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 1401 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan få brillerenseservietter i enhver dagligvarebutik.
|
|
Mvh Jesper
|
|
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
Generelt frarådes det at anvende de billige renseservietter, da de kan ridse (især plastik). Jeg ville i hvert fald aldrig anvende dem på mine egne diske.
|
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 1401 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg anvendt billige renseservietter flere gange dagligt de sidste 15 år uden at de nogensinde har ridset det mindste
|
|
Mvh Jesper
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |