|
Spørgeskema om streaming |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gad vidst om min brug af youtube falder ind under kategorien at streame film og serier over nettet?
For øvrigt er det muligt at besvare spørgeskemaet flere gange, ser det ud til..
|
|
![]() |
|
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
Done... :-)
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Det undre mig at der ikke kommer et opfølgende spørgsmål om hvor vidt man vil streame præmiere film hos blockbuster. Samt at I heller ikke belyser, om man er typen der ser mange film og serier.
Nu ved jeg jo ikke ved målet med undersøgelsen er, men jeg fik kun 3 spørgsmål, da jeg ikke streamer ret meget og ikke interesseret i en Blockbuster streaming service. Hos mig er problemet den kvalitet som streaming tjenesterne tilbyder, den er simpelthen for ringe. Hvis jeg skal bruge Blockbuster som et alternativ til biografen, skal de minimum kunne tilbyde mulighed for 30mbit, for at jeg både kan få ukomprimeret lyd og pæne billeder i hektiske scener. |
|
![]() |
|
HansHolck ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2015 Sted: Vanløse, dk Status: Offline Point: 11 |
Strandvasker: Den havde vi faktisk ikke tænkt over, men kommer ikke til at betyde noget for det, vi skal have ud af vores data :)
Det er i øvrigt første gang, at vi arbejder rigtigt med et spørgeskema, så der er et par små fejl hist og her :( Og ja, men er ikke sikker på, at besvarelsen bliver registeret. Men tak for heads op :) |
|
![]() |
|
HansHolck ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2015 Sted: Vanløse, dk Status: Offline Point: 11 |
Dr Gonzo:
Hvis man svarer nej til at kunne forestille sig at benytte sig af vores koncept, så ryger man "ud", da vi helst kun vil have data om betalingsvilje, hyppighed osv fra folk, der faktisk ville overveje at bruge det. |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Er det slet ikke interessant hvad der skal til for at flere vil benytte det?
Nåh, nok om det, jeg ved jo som sagt ikke hvad målet med jeres undersøgelse er, det eneste jeg kan tilføje er, at jeg vil blive en kæmpe kunde til en hvilken som helst streaming-service der kan tilbyde ukomprimeret lyd og og en god billedkvalitet. Hvis dette produkt kunne købes, vil jeg streame ca. 5 gange om ugen, og se alle film hjemme ;-) Redigeret af dr gonzo - 02-Maj-2015 kl. 11:06 |
|
![]() |
|
dr gonzo:
Det er også interessant, hvad der skal til, for at man kan flere til at bruge produktet :) Men, vi har været nødsaget til at være meget hårde i forhold til afgrænsningen, da vi skulle komme frem til en opgave, hvor der er tilstrækkeligt meget erhvervsøkonomisk (tal og hardcore beregninger) i opgaven - Vi kunne sagtens skrive en ulykkende strategisk opgave, men det ville ikke være så godt i forhold til vores karakterer for det ;) Det er super fedt med feedback, da jeg ikke tror, at vi har tænkt alle tænker om emnet, selvom vi har været vidt omkring. Det primære vi skal bruge er: Betalingsvillighed, hyppighed og besvarelseskrav/merforbrug i forhold til en abn løsning. |
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
Der er i hvert fald en klassisk spørgeskemafejl.
...hvis man er 45 år gammel :-) |
|
![]() |
|
Pade2204
Ja, den har vi også grint en del af ;) |
|
![]() |
|
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
Udfyldt
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
Udfyldt.
Det største problem med streaming i dag er kvalitet, hvilket i desværre ikke berører. Selvom Blockbuster fx matchede Lovefilms 4 film til 79 kr/måned får de ikke mig som kunde før kvaliteten er mindst på højde med Netflix (1080 24p 5.1 DD). |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Endnu en gang tak for jeres svar :)
Steen6400: Det ville også være et vigtigt parameter for mig, og vi har også talt om det, da en del valgte at piratstreame GOT fremfor HBO pga bedre kvalitet... Men vi har måtte være hårde og skære en del ting fra, vi gerne ville have med, da opgaven primært skal være erhvervsøkonomisk.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |