recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgeskema om streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spørgeskema om streaming

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2015 kl. 14:58
Jeg ville personligt være positivt stemt for premiere-streaming, og jeg vil sågar være villig til at betale ca. 100 kr. pr. film, men det vil forudsætte en ordentlig streaming-kvalitet, som andre også er inde på.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
HansHolck Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Marts-2015
Sted: Vanløse, dk
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HansHolck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2015 kl. 15:46
Thomas: Tænker at du allerede har svaret? :)

Endnu en gang, tak for jeres svar :)
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2008
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2015 kl. 20:36
Har svaret under forudsætningen af at streamingskvaliteten og stabiliteten er top. Dvs. minimum det Netflix tilbyder (og ikke Viaplay niveau).
Til top
Juhler Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Kolding
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juhler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2015 kl. 08:28
Udfyldt :-)
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2015 kl. 07:38
Done
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu