recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål ang KISS MM3010 TDC HomeTrio box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpørgsmål ang KISS MM3010 TDC HomeTrio box

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Weebyx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Emne: Spørgsmål ang KISS MM3010 TDC HomeTrio box
    Sendt: 07-December-2009 kl. 15:00
Hejsa
 
Nu har jeg fået den tvivlsomme ære at at prøve HomeTrio, i mangel af YouSee bredbånd på min nye adresse.
 
Jeg har lige et par spørgsmål til boksen.
 
1. Kan det passe at hvis strømmen har været taget fra boksen(jeg har en timer på der slukker for hele tv setup om natten), så har den glemt indstillingen for tv, altså at den skal vise 720p, og derfor står den til 4:3 næste gang jeg tænder den ?
 
2. Når jeg slukker den, så går der lidt tid, så kan jeg høre den slukker HDD'en, men så går der ca 5 sekunder, så starter den HDD'en igen, og efter lidt tid slukker den igen, for at så forblive slukket.
 
På forhånd tak.
Til top
BorgHammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2009 kl. 19:40
1. Ja (faktisk skide træls) Men 15 Watt standby koster vel hvad? 300 kr om året? Dem har jeg valgt at give ud for ikke have dette problem.
Men hov? Så kan du ikke timeroptage når du ikke er hjemme?????
 
2. Det skal nok passe, jeg har ikke sat og ventet så længe Smile Den går ihvertfald ud senere og forbliver slukket med mindre du har en timer recording til senere.


Redigeret af BorgHammer - 07-December-2009 kl. 19:45
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast
QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt
Til top
Weebyx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 09:03
Hmmm, mega ringe at den mister opsættet mht tv, jeg optager ikke så meget at det vil blive et problem, men jeg tror jeg laver om på min strømtilførsel, så KISS altid har strøm, og så er resten på timer.
 
Men tak for input :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu