|
Spørgsmål ang. samspil mellem remote til TV og box |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 03:08 |
Jeg har netop fået en Zaptor fjernbetjening til at styre både et TV (Panasonic PX80) og en Zaptor box for en bekendt.
Dette er jo vældig smart, men jeg har dog et lille spørgsmål. Når Zaptor fjernbetjeningen altid justerer på TV'ets lyd når man skruer op og ned for lyden, er det så muligt automatisk at få den til at slukke for TV'et når man trykker på sluk knappen UDEN at trykke på boks/TV knappen først? |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
Rikkesfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man kan så vidt jeg ved ikke selv programmere funktioner i fjernbetjeningen.
D.v.s det bliver et nej til dit spørgsmål.
PS. Zaptorlyd kan justeres på ringen. (kan ikke lige huske om det er pil op/ned eller højre/venstre) Redigeret af Rikkesfar - 02-Oktober-2013 kl. 13:06 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |