|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10592 |
![]() Sendt: 19-November-2010 kl. 12:11 |
Jeg har i øjeblikket en dansk version af Windows XP Pro på min PC. Nu er jeg kommet i besiddelse af en engelsk version af Windows 7 Pro (fuld version) og har derfor et par spørgsmål:
1. Kan jeg opgradere min danske XP til den engelske Windows 7? Jeg orker næsten ikke at skulle installere mine 60-70 programmer med tilhørende indstillinger m.v. + diverse driveropdateringer m.v.
2. Findes der en dansk sprogfil til Windows 7, build 7600?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
1. Ja, (men kan ikke tilrådes).
2. Ja.
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Er du sikker Kandersen? Sproget tænker jeg på...
Ellers helt enig... upgrade er og bliver noget hø på Windows.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Yup, næsten Martin. Build 7600 er mindst nyere end den sidste beta, som mig bekendt lå nede i 71xx. Den kunne man ikke hente sprogpakker til. Dengang skrev MS, at det ville man kunne i de rigtige releases.
Det er vist kun Home Premium, som man ikke kan hente sprog pakker til, (jeg er ikke sikker, da jeg kun har Ultimate versioner). Men det skulle undre mig om ikke Pro kan. Ellers burde det stå på MS´s hjemmeside.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Da jeg opgarderer min pc fra XP til Windows7, kunne jeg ikke opgraferer, der kunne man kun lave en ny installation. Men jeg gik også fra 32 til 64 bit, så det kan være forklaringen.
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Nej det jeg mente, (sorry det var uld i mund fra min side), var om du var sikker på han kunne opgradere fra en dansk XP til en engelsk 7 ? Det med sprogpakkerne skal jeg ikke gøre mig klog på fra Pro og "ned". Min egen Ultimate fra US giver mig mulighed fra WU at downloade andre sprog. Men mon ikke det er det samme med Pro også?
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
Microsoft skriver på deres us.site at sprogpakker kun er tilrådighed for ,ultimate og enterprise, om de kan installeres på andre versioner, (hvis de er hentet) ved jeg ikke.
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Mig bekendt kan man opgradere fra Windows Vista til Windows 7, men ikke fra Windows XP til Windows 7.
Man kan så vidt jeg ved heller ikke opgradere fra 32-bit til 64-bit. Så du bliver vidst nødt til at geninstallere, hvilket normalt også anbefales. |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() |
1. Nej (http://www.lockergnome.com/marcerickson/files/2009/10/windows7-upgrade-chart.png) 2. Måske (http://www.winmatrix.com/forums/index.php?/topic/25680-can-i-install-a-language-pack-in-windows-7-professional/page__st__15?s=aa96c4e99ad127173f24d5daba32e84e) - det ser ud til at lykkes for de fleste. |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Ja og nej og nej... Det vigtige i denne forbindelse er vel denne note:
* If you are upgrading from Windows XP, you will need to back up your files and setting, perform a custom (clean) install, and then re-install your existing files, setting, and programs. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |