|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Zappy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() Sendt: 09-Oktober-2008 kl. 17:57 |
Jeg har interesseret læst samtlige 80 sider - det tager omkring 3 dage. Alligevel er jeg i tvivl. Jeg er på ingen måde tekniker og skal derfor have tingene blidt, enkelt og ind med skeer. Popcornmaskinen virker særdeles interessant og derfor tillader jeg mig at stille disse spg.: Kan jeg sætte en ekstra disk i min XP-maskine og tilgå den fra PCH? Jeg har naturligvis netkabel mellem dem (via router). Jeg er ingen netværkshaj! Jeg kunne forestille mig at sætte en 1T disk i og rippe mine film til den. Jeg ripper gerne mine film med DVDShrink eller DVDFab særligt dem børnene ofte ser. Filerne ligge så som en mappe med en undermapppe VIDEO_TS. Er det det som PCH læser? Jeg fjerne som regel menuer og andet "unødvendigt" Filmen, bedste lydspor og eventuelt undertekster er det jeg beholder. Det med lyden bekymrer mig lidt. Jeg gemmer gerne DTS, men er nu i tvivl om, om PCH vil sende det til mit TV. Jeg bruger kun min forstærker når jeg skal hygge mig alene og vil være ked af, at skulle bruge den hver gang jeg vil se en film. Jeg kunne forstille mig, at der på PCH's menu er en række filmtitler svarende til de mapper jeg har på min PC. Er det så bare at markere titlen og trykke play? Jeg kunne godt tænke mig at se et screendump fra en af jer. Hvis jeg i de tidligere indlæg har overset svar på ovenstående beklager jeg meget. |
|
Samsung 7505 55"
|
|
![]() |
|
Zappy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() |
Dette spg. skulle være placeret i tråden "Popcorn Hour løbende review". Dette skete desværre ikke og jeg kan åbentbart ikke flytte eller slette mit indlæg.
|
|
Samsung 7505 55"
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Den gamle version af PCH (A-100), kan IKKE dekode DTS, men kun sende DTS-signalet videre til en receiver, der så kan dekode det.
A-110-version vil (på et tidspunkt) komme til at kunne dekode DTS og sende lyden derfra ud analogt. Du kan sagtens tilgå et delt drev på din PC fra PCH, men var det ikke nemmere at sætte harddiske i PCH'en - så behøver du ikke have din PC tændt... Jeg har ikke prøvet at afspille mapper med DVD-film, så det ved jeg ikke helt hvordan fungerer. Jeg har mine DVD'er liggende som enkelt ISO-fil pr. film, og så er det bare at markere den og trykke play. |
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Jeg har mine til at ligge som ISO på en server. Havde først haft vob filer i mapper, men så kan man ikke vælge på menuer og indstillinger. (Fik god hjælp her i af Spawn se her) |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |