|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
snuppy1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-September-2009 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
hahaha det er PRÆCIS konen der siger at 40 er aaaaaalt for stor...
Fra vægen og over til sofaen er der max 3 meter, så derfor tror jeg 37 er max. I weekenden kommer en go kammerat ud med hans 40 " som vi skal låne for at se om størrelsen passer, håber hun bliver lidt mere medgørlig...
Synes synes VIRKELIG det er svært når man ikke har forstand på det, men synes umiddelbart der er mange positive omkring Panasonic og disse modeller, spørgsmålet er bare hvilken model der passer til mit "sports-behov"
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Jeg ville nu gå efter minimum 42 tommer, medmindre det kræver at man saver et hjørne af reolen for at det kan passe ind. Om du skal købe G10 eller X10 kommer meget an på hvor tæt du sidder på den. G10 er lidt bedre i billedekvalitet, men efter min mening ikke prismæssigt det bedre. Det er først når man går op i 46 tommer eller større at G10 kommer rigtigt til sin ret. En 42 tommer G10 bruger noget mere strøm end en 42 tommer X10, da plasmapanelet har flere celler. Hvis du har YouSee eller anden DVB-C mulighed eller Boxer TV, så er det et MUST at du vælger X10Y, da den så har de rigtige tunere. Hvis du ser parabol, så er det ligemeget. |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg er med cyberguyen her.
42" kan afstanden godt "bære". Hvis I ikke er vant til en stor skærm så vil den virke overvældende de første par uger, men efter den tid vil det være ganske normalt at se på. Med det mener jeg: Pas på med at droppe den store skærm efter et par timer - giv den nogle dage eller mere og se hvordan. Flere herinde har 50" på den afstand uden problemer og med projektor er det ikke unormalt med 80"+ i den afstand. Men bortset fra det så er sådan en 37" X10 jo lækker - blot ikke så stor i det ![]() |
|
![]() |
|
ronni0045 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Har også 3,5 meter fra sofa til væg. Havde en 42 tommer som blev neglet under et indbrud, og overvejer nu istedet at købe en 50 tommer. Så ja, det er helt klart en 42 du skal have. For fjernsynet bliver utroligt lille lige pludselig.
|
|
![]() |
|
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
Jeg købte en 50" fornylig - fruen var først ikke meget for at gå over 42", men gav sig.
Dagen efter vi havde fået det måtte hun indrømme at 50" var helt ok, og at hun også kunne have levet med 60"... (pis..! ![]() Vi sidder ca 3 meter fra skærmen. |
|
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500 Pioneer VSX-859 Carver 753X Energy RVS/RVSS Panasonic BD35 Toshiba HD-XE1 Pioneer CLD-D704 |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Jeg kan altså ikke lade være med at trække på smilebåndet.. Når jeg sidder i min sofa sidder jeg 3½ meter fra mit 110" lærrede og det kunne sagtens være større Min kæreste var også *MEGET* bekymret over størrelsen, men efter en demonstration var hendes eneste bemærkning "Bare det ikke bliver mindre!" |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
snuppy1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-September-2009 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
hahaha gode kommentarer der
Tror jeg napper en G10 i 42" og smækker den op en dag hun ikke er hjemme, så kan hun vel bildes ind at den er 37", det satser jeg på hun ikke har det store forstand på..... |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
They will never know...
![]() Altså lige indtil at deres bumsebefængte og teknikfanatiske småbrødre kommer forbi og den ene siger: "jeg troede du sagde i kun havde købt 37 tommer?" DHOOOOOH ![]() |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Har de fået rettet 24p fejlen i G10? Man kan vel dsagtens komme til at købe en af de modeller hvor det ikke er rettet?
|
|
![]() |
|
![]() |
Den er rettet - ellers kan den rettes med en firmware igennem SD card slottet...
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Hvordan får man fat i det? Er bare nysgerrig :-)
|
|
![]() |
|
![]() |
Det står på forsiden af recordere
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=3106&zoneid=5 Du skal kontakte din forhandler, eller tage chancen og prøve nogle af de filer som folk har uploaded. Prøv at søge på forum efter dem. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |