|
Spørgsmål om appen Musik i iOS 8.4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2015 kl. 15:08 |
|
På min gamle iPod touch (4. generation) med en gammel version af iOS kan jeg sortere musikken efter spillelister, kunstnere, sange eller album nederst på skærmen
På den nye iPod med iOS 8.4 er de valgmuligheder forsvundet Kan jeg få dem tilbage? På den nye iPod starter musikken med det samme jeg trykker på ikonet for en kunstner, på den gamle iPod skulle jeg trykke på kunstneren og derefter på et album Kan jeg gå tilbage til den gamle måde? Det er irriterende at der kommer musik med det samme fra et album jeg ikke selv har valgt |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
nej nej det er jo 2 vidt forskellige applikationer. så selvfølgelig kan du ikke "gå tilbage til det gamle" - læs lidt her. det kan være det hjælper
http://lifehacker.com/how-to-make-sense-of-the-confusing-new-apple-music-app-1714913134 |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
|
Tryk på teksten lige under Senest tilføjet området. Der står f.eks. Kunster, og trykker du der, kan du vælge andre måder at sortere på.
Tryk til højre for billedet i stedet. PS: Jeg kører iOS9, men de to nævnte ting er så vidt jeg husker det samme i iOS 8.4.1. Redigeret af lunddal - 16-August-2015 kl. 16:06 |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
|
Tak til lunddal
Det er lige det, jeg havde brug for ![]() |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |