recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål om Plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpørgsmål om Plasma

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ZuluKongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Marts-2007
Status: Offline
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Emne: Spørgsmål om Plasma
    Sendt: 16-April-2008 kl. 14:39

Hej håber der er et par stykker der kan hjælpe med par noobie spørgsmål om plasma tv, da jeg har været stor læser omkring flere modeller fra pioneer og ikke mindst de nye 9G'er

#1 er det nødvendigt med afskærmede højttalere til plasma tv som til crt tv? da jeg 99% sikkert køber et af de komende 9G uden højttalere men har et fint sæt der sagtens kunne bruges til den, og heldere vil bruge pengene på en isf kalibrering frem for en højttaler

#2 vil pio 9G komme med alm højttaler klemmer som på 8G'ern

håber nogle kan svare ZuluKongen

Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af ZuluKongen ZuluKongen skrev:

Hej håber der er et par stykker der kan hjælpe med par noobie spørgsmål om plasma tv, da jeg har været stor læser omkring flere modeller fra pioneer og ikke mindst de nye 9G'er

#1 er det nødvendigt med afskærmede højttalere til plasma tv som til crt tv? da jeg 99% sikkert køber et af de komende 9G uden højttalere men har et fint sæt der sagtens kunne bruges til den, og heldere vil bruge pengene på en isf kalibrering frem for en højttaler

#2 vil pio 9G komme med alm højttaler klemmer som på 8G'ern

håber nogle kan svare ZuluKongen

Til 1, intet problem med højtalermagneter som i gamle dage.
SVP03
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu