|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
US kontoen har mere ting tilgængelig, men om EU har noget de andre ikke har, aner jeg ikke. Du kan i hvert fald sagtens skifte mellem dem. |
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
Ja, men problemet er jo at jeg ikke kan KØBE noget på US kontoen. Jeg ved dog ikke om det er fordi jeg har både en EU og en US konto indtastet med kortoplysninger.
Hvad har I der køber fra US kontoen gjort? (Ikke kun demoer, men ting der koster noget.) |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
mikkelp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2004 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
Jeg tror du har en begrænsning med Visa Electron kortet. Har du kigget i betingelserne for dit kort ved køb i udlandet? Jeg har et Visa/Dankort og der er ingen problermer med betalingen. Det foregår hurtigt og der downloades sekunder efter du har trykket ja et par gange...
|
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
Nej, det har jeg ikke lige fået undersøgt. Men det er nok grunden til det ja..
|
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har nu fundet ud af at det nok ikke er Visa Electron fejlen ligger i.
I hvert fald hvis man læser dette: http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=5&thread=60068&page=1 |
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
|
tellie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hej, vil bare lige sige at hvis man opretter sin konto som tilhørende Rhode Island (RI), så er der ingen skat / moms, og dermed endnu billigere.
Alle mine køb på PSN sker på min US konto, og på nogle spil er det halv pris. f.eks Trine.
|
|
![]() |
|
![]() |
Har du så samtidig også indtastet dine kort oplysninger ind på din EU konto?
|
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
|
tellie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Ja, Bruger bare et mit Visa (Ikke Electron) begge steder. Det kræver kun unikke mail konti.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |