|
Spørgsmål om wifi extender. |
Besvar |
Forfatter | |
bhenssel
Bruger Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Maj-2020 kl. 22:17 |
Hej.
Jeg vil gerne kunne komme på nettet i garagen, så derfor har jeg anskaffet mig en tp-link tl-wa850re extender og det virker nu i garagen. Vi oplever at nettet inde i huset bliver langsommere og mit sonos system kan pludselig ikke afspille tunein radio. Så jeg skal tage strømmen af connect-amp og tilslutte den igen, før jeg kan afspille radio. Kan en extender lave "kaos" i ens net? Jeg overvejer og købe en der er dyrere i håb om forbedring. På forhånd tak
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19480 |
Funktioner
Tak(0)
|
En extender er sådan set noget af det dårligste du kan købe. Du risikerer at dine "dimser" (klienter) nu står og forsøger at få forbindelse til garagen. Få lavet et ordentligt netværk, med netværksenheder der arbejder sammen om klienterne, ikke imod hinanden. Forsvinder dit kaos, hvis du fjerner extenderen igen? Klaus
|
|
bhenssel
Bruger Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Klaus.
Ja når jeg fjerner den, så virker alt igen.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4908 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gør som Klaus siger.
Hvis du vil springe over hvor gærdet er lavest kan jeg anbefale mesh. Jeg kører selv med Google wifi. Det kører klippestabilt.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |