|
Spørgsmål omkring Logitech Harmony |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
noobz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2012 Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2014 kl. 11:12 |
Hej herinde
Jeg går lidt med tankerne og købe en Harmony, derfor vil jeg gerne kunne se et sted om den er kompatibel med eller mine enheder - Kan man nogen steder henne læse hvilke enheder den er kompatibel med ? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
den passer stort set med alt der styres via ir.
Er bruger af harmony smart control og har intet den ikke kan styre. selv noget led strimmel fra harald nyborg klarer den :-) |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
|
Det vil sige teoretisk set burde den klare alt undtage min ATV3 ?..(Mener den bruger blåtand)
|
|
![]() |
|
Ja ATV3 kan den også uden problemer med logitech remote
Den har også ir-indgang Redigeret af hansie - 25-Januar-2014 kl. 11:22 |
|
![]() |
|
Det er jo awesome...
SÅ i princippet burde jeg også kunne købe den her : http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tilbehor-tv-og-radio/LTHARM650/logitech-fjernbetjening-harmony-650 - ? |
|
![]() |
|
Vil anbefale en logitech smart control
Link til test Så skal du ikke pege og kan samtidig bruges med smartphone |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Smart .Control er en en lækker remote. Den ville også være mit førstevalg.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |