|
Spørgsmål omkring Raspberry Pi |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
noobz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2012 Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2013 kl. 20:37 |
Hejsa
Ved ikke lige om det er korrekt tråd og ligge den her i. Men kan overstående enhed køre trådløs ? Altså på den måde den kan streame trådløst fra min Synology hvis jeg installere XBMC på sådan en fætter
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det kan den. Men du skal køre en wifi dongle. Og som altid, sætter wireless streaming begrænsning på hvor store filer du kan streame. DVD er fint BD, not so much.
|
|
![]() |
|
noobz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2012 Status: Offline Point: 73 |
Det vil sige jeg skal nok regne med og sætte det til med kabel og benytte usb indgang til et tastatur i stedet for ?
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Der er to usb-indgange, så du kan godt begge dele. Du kan også hente XBMC-remote app'en hvis du har en smart-phone, så behøver du ikke tastatur.
Mht BD, så kommer det naturligvis an på hvor hårdt den er komprimeret. Jo mere den er komprimeret, jo bedre går det. Du kan jo lege med det og prøve dig frem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |