recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål til B&O multirum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spørgsmål til B&O multirum

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndyK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndyK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spørgsmål til B&O multirum
    Sendt: 04-Januar-2022 kl. 14:40
Hej

Jeg har ikke kunnet finde svar andre steder, så nu prøver jeg her:

Fruen og undertegnede har besluttet at skifte det gamle Panasonic plasma efter mange års tro tjeneste med enten et B&O Contour eller alternativt et LG OLED eller et Samsung Frame kombineret med en B&O Stage soundbar.
Vi har en del Sonos komponenter, men en af dem fungerer ikke korrekt længere, og en anden understøtter ikke Sonos S2.

Da Contour og Stage jo ikke kan indgå i et Sonos-system, overvejer jeg at skifte hest til B&O og droppe Sonos.

Men... jeg har behov for lidt information for at kunne tage den rigtige beslutning:
  • Jeg har læst, at B&O har pensioneret Beolink multiroom og nu kun understøtter Chromecast (CC) og Airplay 2 (AP2)
  • Jeg har også læst at man kan gruppere B&O højtalere med alle højtalere, der understøtter CC eller AP2

Hvad betyder ovenstående for brugeroplevelsen?
  • Hvordan laves højtaler-grupper? Via Beolink app'en eller på anden måde (hvor?)?
  • Kan en Sonos-højtaler, der understøtter AP2, grupperes frit med B&O-højtalere?
    • I hvilken app skal grupperne laves? I beolink eller...?
    • Sonos understøtter jo ikke CC, så hvordan fungerer det hvis man streamer CC til en B&O-højtaler - kan den så grupperes med en Sonos?
  • Har B&O en app, der samler forskellige lydkilder ligesom Sonos tilbyder?
    • Hvis ja, hvor godt fungerer den så?
    • ...eller skal man åbne den app, der tilbyder en bestemt lydkilde - og så caste derfra?

På forhånd tak.


Redigeret af AndyK - 10-Januar-2022 kl. 21:05
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu