Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15694
|
Emne: Spørgsmål til Dune HD ? Sendt: 26-December-2010 kl. 17:43 |
Hej Alle Dune mediaafspillere er jo blevet et hot samtaleemne her på recordere.dk, men er der noget i savner svar på ? Dune HD er på CES udstillingen i Las Vegas til januar, hvor vi også er onsite fra recordere.dk Er der noget vi skal huske at spørge dem om ? Altså udover hvornår DVB-C tuner-modulet til Dune HD Max ankommer  /Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
 |
MrCandy
Bruger
Oprettet: 12-Oktober-2010
Point: 59
|
Sendt: 26-December-2010 kl. 22:15 |
Hvornår de regner med at den nye Sigma SMP8646 chip kommer.
|
 |
JesperLund
Guld medlem
Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
|
Sendt: 26-December-2010 kl. 23:11 |
Lars skrev:
Er der noget vi skal huske at spørge dem om ?
Altså udover hvornår DVB-C tuner-modulet til Dune HD Max ankommer 
|
Software understøttelse af DVB undertekster. Personligt synes jeg ikke at det giver mening at indbygge en DVB-C/T tuner i Dune HD Max, hvis afspilleren ikke kan klare DVB undertekster (denne kommentar er ikke ment som en vurdering af Dune HD Max, som bestemt ser ud til at være en lækker media player, specielt for dem som ønsker en Blu-ray og media player combo).
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
 |
SVP03
Guld medlem
Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
|
Sendt: 27-December-2010 kl. 15:50 |
Std. Apps med cover, bare simpelt.
|
SVP03
|
 |
Hjelm
Junior bruger
Oprettet: 29-September-2008
Point: 44
|
Sendt: 30-December-2010 kl. 21:01 |
Kunne godt tænke mig at der kom en Itunes afspiller/klient i, så man kan streame/spille musik igennem den uden at skulle tænde for TV'et, og styre det fra en Iphone/pad/touch
|
 |
virtual
Bruger
Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 61
|
Sendt: 31-December-2010 kl. 09:28 |
Hjelm skrev:
Kunne godt tænke mig at der kom en Itunes afspiller/klient i, så man kan streame/spille musik igennem den uden at skulle tænde for TV'et, og styre det fra en Iphone/pad/touch |
Det kan man da allerede
|
Johnny
Panasonic TX-p42S10E - Dune HD Max - Harman Kardon AVR7500 - H/K DVD20 - H/K HD750 - Dali Suite 2.5+center+rear -
|
 |
Hjelm
Junior bruger
Oprettet: 29-September-2008
Point: 44
|
Sendt: 31-December-2010 kl. 15:19 |
Det jeg mener er at lave et bedre interface til musik, så man ikke skal bladre fra A ned til K for at høre noget med "Kim Larsen".
Noget i stil med det cover flow i Itunes eller den måde man hurtigt kan finde lige netop det musik man gerne vil hører på en Itouch etc. uden at skulle tænde TV'et Men dette gælde alle media steamers - men Dune kunne jo vise vejen 
|
 |
Sploink
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
|
Sendt: 15-Januar-2011 kl. 07:10 |
Hvad fik i så spurgt dem om ?
|