recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål til ipTV (TDC)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpørgsmål til ipTV (TDC)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
thun Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2009 kl. 18:21

Denne TDC box (KISS) er det absolut bedste på markedet pt. om det er DVB-T, kabel TV eller Satelite TV.  Citat fra BorgHammer.

Motorola laver nu også en god boks. Det er godt nok fibernet, men den virker fint.

Til top
BorgHammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2009 kl. 21:17
Lad os først slå fast at jeg intet kender til om Motorola boksen er stabil i sig selv, hvilket du sikkert heller ikke gør

Jeg vover denne påstand ud fra at jeg har haft Motorola boksen fra EnergiMidt i 2 år inden jeg skiftede til TDC TV, og stabilitet vil ikke være et af ordene jeg betegner deres produkt med. Om det så er det software EnergiMidt bruger eller bare deres systemer der er noget møg, ved jeg ikke, men Motorola boksen er nemmest at skyde skylden på

Jeg havde som mange andre freeze, reboots og andre mystiske ting 2-3 gange om måneden. (søg forum indlæg her på sitet)
TDC TV som jeg har skrevet før i min anmeldelse af den, har kørt pinlig klippe stabilt i 5 måneder uden nedbrud. Det kan du citere mig for 
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast
QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu