|
Spørgsmål til nas DS 211 og Squezzebox duet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2011 kl. 15:15 |
Hejsa - go jul Lige et par hurtige spørgsmål til omkring min nye Synolygy DS 211J og SB duet. Kører ellers rigtig godt med musikkenJ 1. Synes jeg har læst man kan få server til at starte op automatisk ved hjælp SB duet/ fjernbetj. Når jeg ønsker at hører musik? 2. Kan man sætte Nas/synolygy til dvale så den automatisk til at starte op kun f.eks. 5 timer hverdag? 3. Min trådløse Pana kan ikke læse min filmL fra nas hverken de ”billigeJ ” eller min vidio fra Canon kameraet – findes der en løsning? Eller skal man ud og investere i endnu en box/ boxie box L måske eller lign. 4. Mine gamle SB playlister fra PC er ikke synlig efter jeg har flyttet musikken til diskstation? Kan de ikke flyttes med? 5. Hvor finder jeg 3-parts pluginn til diskstation - hvis jeg ønsker at benytte Spotify Premium på SB? Redigeret af tyros1 - 16-December-2011 kl. 10:26 |
|
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan da
![]() |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
2. Kan man sætte Nas/synolygy til dvale så den automatisk til at starte op kun f.eks. 5 timer hverdag?
Jep, er under det som vistnok hedder strømindstillinger inde under kontrolpanel (mener jeg de hedder, men kan ikke lige komme ind på min lige nu og se hvad de nøjagtigt hedder)
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
1: Er det WOL du mener ? Så mener jeg ikke DS211 understøtter det
3: Det er vel fordi det Pana ikke forstår de formater det ligger i
|
|
![]() |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
4. Stien til filerne er sandsynligvis ikke den samme og dermed virker det ikke. Du må enten lave nye playlister eller lave search and replace så du retter de gamle stier til de nye - den nye sti kan du nok finde ved bare at lave en enkelt ny playlist og kigge på den med notesblok. Deruodver angiver du i opsætningen af Squeezebox Server / Logitech Media Server stien hvor playlister skal gemmes - har du gjort det rigtigt?
|
|
![]() |
|
Super det må jeg tjekke imorgen |
|
![]() |
|
1 ved ikke hvad wol er? 3 jo det har nok ret i - hvilke afspiller kan anbefales? |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
WOL= Wakeup On Lan= start op når nogen via nettet beder den om det.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
Og du kan finde plugin til Duettenher http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=79706
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |