|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
panhero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 21-Juni-2009 kl. 14:41 |
Hej,
Jeg har et spørgsmål til en NAS-harddisk. Når man læser i reklamerne i feks Elgigantens tilbudsavis skriver de, at man kan få adgang til sine data på en NAS-disk hvor som helst når som helst. Skal det forståes, at jeg kan få adgang til min data på en NAS-disk hvis bare dén er tændt (eller skal der også være en PC tændt?), hvis jeg befinder mig et andet sted hvor der er internet. Jeg har tænkt mig at anskaffe til WD NAS-storage min forstår ikke helt hvordan det fungerer. |
|
mfg. the one and only panhero
|
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
I elgigantens avis er det en Iomega nas der er på bud se hvad den kan her
http://download.iomega.com/com/eu/en/info/home_media_nhd_sel lsheet_en.pdf |
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
|
panhero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Det ved jeg, men tror mere jeg ville hælde til en WD hvis det endelig var.
Synes ikke rigtig jeg er blevet klogere på det jeg var i tvivl om. |
|
mfg. the one and only panhero
|
|
![]() |
|
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
Ja du kan opnå adgang til din NAS uden en tændt pc. Også udefra
Redigeret af beauville - 21-Juni-2009 kl. 16:18 |
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
ja men det er ikke bare som at knipse med fingerene! for at du kan tilgå det udefra skal du sandsynligvis også have sat dit netværk rigtigt op, med portforwarding og specifik åbning i firewall'en på din router, så der ligger en del mere bag end bare lige at kunne tilgå det. Det skriver de jo aldrig om i reklamerne!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |