|
Spørgsmål til Popcorn Hour ejere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Paddy-NX ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2012 kl. 17:12 |
Hej
![]() Jeg har bestilt mig en Popcorn Hour A-400. Og i den forbindelse vil jeg gerne vide hvordan i organisere og navngiver jeres film og tv-serier, sådan at boksen selv kan finde info om dem på nettet. Pt gør jeg sådan her: [Mappe] > [Undermappe] > FILM Film: [DVD] > [Behind Enemy Lines] > BEHIND_ENEMY_LINES.iso [Blu-ray] > [Snow White and the Huntsman] > SNOW_WHITE_AND_THE_HUNTSMAN.iso Tv-serier: [Serier] > [Castle] > CASTLE_3_05_ANATOMY_OF_A_MURDER.iso Er det noget der kan bruges på Popcorn Hour boksen? Eller skal jeg i gang med at omdøbe det hele? Hvis jeg skal det, hvordan skal det så gøres, så jeg ikke får problemer med den nye boks. På forhånd tak
![]() |
|
Samsung UE55F8005, Onkyo TX-NR818B, PS3 Slim 120GB, PopCorn Hour A-400, AppleTV, Synology DS411j 12TB, KEF Q Series højttalere
|
|
![]() |
|
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor har du købt den henne? kan ikke finde den nogen steder.
|
|
![]() |
|
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |