|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Det er umuligt at få fat i en C-200 pt. - medmindre man vil købe den der findes på ebay til dobelt pris Nej, det er ikke muligt at lave en tast på fjernbetjeningen der går direkte til musik og starter, den har ikke programerbar fjernbetjening. Så skal du bruge en af de der multi fjernbetjeninger og selv kode en sekvens ind. Jeg er helt enig med de andre omkring audio, en popcorn hour er slet ikke optimeret til audio brug på samme måde som en squeezebox, selvom en C-200 også på dette punkt er forbedret i forhold til A-serien |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Nå, så er der ikke andet for end at vente og se om de kommer hjem til næste måned.
Lige et hurtigt et mere.. Spiller den .PLS eller .ASX playlister? Kan ikke se det på den officielle side, men det står i specs på en anden side. Redigeret af bibihest - 06-Oktober-2009 kl. 20:38 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
ingen anelse :) Jeg roder aldrig med musik på disse medie afspillere og har ikke en eneste musikfil eller playliste på den. Men såvidt jeg ved understøtter den ihvertfald .m3u playlister. |
|
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Det må jeg prøve så hvis jeg får en engang. Har nogle udsendelser på nettet jeg gerne ville kunne se. Det må tiden så vise.
|
|
![]() |
|
Jørn G. ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Nogen som ved om C-200 rent faktisk understøtter DVB undertekster (tror de kaldes SUB/IDX)? Jeg skal bruge en streamer til at afspille digitale TV optagelser (DVB-C), og da A-110 ikke kunne klare dette var jeg nødt til at vælge den fra :( |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
C-200 supporterer SUB/IDX (også kaldet VOBSUB) i .MKV filer (bruger det selv).
Om det er det samme som DVB-subs ved jeg ikke, ej heller om DVB-subs kan konverteres til VOBSUB. VOBSUB er formatet, der bruges på DVD-skiver... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
Hejsa,
Kan C200 afspille BD-isofiler ? hvad med underteksterne? Pft. Torben |
|
![]() |
|
![]() |
#Jørn G Den understøtter desværre ikke DVB subs - de er lidt anderledes end idx/sub og ikke default understøttet af Sigma's SDK, jeg har forespurgt Syabas om det er noget de kan programmere support for og de vil kigge på det men kan ikke love noget. #2ben Ja, C-200 afspiller rippede BD strukturer fuldstændig som var det en normal BD du afspillede, d.v.s. med menu, kapitler, undertekster o.s.v. |
|
|
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
Nu håber jeg da snart de kinesere får lavet nogle popcorn til vores bestillinger !! :-)
Den maskine bliver mere og mere spændende for hver dag der går. Spawn: har du et sted hvor der står hvordan og hvorledes ext3 harddisk /formatering og install af denne ? Og er det muligt nemt at dele en folder på sin pc (vista/win7), som popcorn bare streamer fra ? og evt NAS også ? Har lige hjulpet med at sætte en tvix op til ovenstående og det var rimlig nemt. Redigeret af Pade2204 - 12-Oktober-2009 kl. 22:54 |
|
![]() |
|
Jørn G. ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Hvis jeg skal kigge efter en media steamer som KAN vise DVB subs, hvilke specifikationer skal jeg så kigge efter? Hvis det ikker er IDX/SUB, hvad kaldes det så? |
|
![]() |
|
![]() |
Der er mig bekendt ingen der understøtter DVB-subs Det nærmeste er nok den Tvix du også har kigget på som har en DVB-T tuner som tilkøbsmulighed - men jeg er ikke sikker på den understøtter DVB-subs heller. #Pade ext3 formatering er super simpelt - det gøres på selve maskinen. Man indsætter blot en tom harddisk, vælger en installations guide fra menuen, hvorefter disken bliver partitioneret og formateret som den skal i ext3 og NMT applikationerne installeres. Der er intet svært i det. Og deling af filer er også super simpelt, det foregår på samme måde som du deler filer til andre PC'er i dit netværk - og du browser dig frem til dem fra din NMT på samme måde som du gør fra en pc. Detsamme fra en NAS. |
|
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Jeg har kun set DVB subs i STBer og HTPCer. En mulighed kunne være AzBox som er en STB med media player funktionalitet. Om den har media player funktionalitet på niveau med Popcorn skal jeg ikke kunne sige (og jeg tvivler...). Redigeret af JesperLund - 13-Oktober-2009 kl. 00:50 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |