|
Spørgsmål til Ubiquity UniFi UAP-AC-LR |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-September-2017 kl. 16:01 |
Hej
Jeg har en EdgeRouter X og en UAP-AC-LR. Jeg har sat controlleren op på en stationær pc med appen UniFi. Appen har jeg også på min Mac, men der kan jeg ikke logge ind. Jeg bruger samme brugernavn og adgangskode, men den nægter - siger fejl i brugernavn og/eller adgangskode. Så spørgsmålet er om man kun kan have én controller ét sted? Hvis det er tilfældet, ønsker jeg at “flytte” controlleren til Mac’en, da det er den jeg bruger mest. Hvordan gør jeg det? PS: jeg har også iOS-appen på tre enheder; her virker det fint. Jeg har åbenbart - i tidernes morgen - fået lavet en anden konto på Mac’en (á la Brugernavn2, adgangskode2), og her kan jeg fint logge ind, og den viser også mit AP, men siger noget i retning af “managed by other”. |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan kun have én enhed som controller. Appen på telefon er ikke controller.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Tak for svar. Jeg kan ikke rigtigt gennemskue hvordan jeg så “flytter” controlleren over på Mac’en. Kan du, eller nogen, hjælpe? |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |