|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
runo18 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() Sendt: 06-September-2005 kl. 13:29 |
Jeg vil gerne have biograflyd i min stue, jeg har i forvejen en Sony 910 dvd optager, så det er ikke nødvendigt at Surround sættet også har en dvd afspiler, prisen må gerne være omkring 5000 kr. Har selv set på dette sæt er det godt ? Nogen der har erfaringer med sættet som de vil fortælle mig, eller har hørt noget om sættet. Jeg vil gerne have et sæt bestående af højtalere der er i stander, det er ikke meget vigtigt med fronthøjtalerne , men med baghøjtalerne. Hvad kan i anbefale mig ?
På forhånd tak. |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Med risiko for du synes det er et snobbet og arrogant svar (sådan er det ikke ment |
|
![]() |
|
runo18 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
Hvad skal jeg så købe, kom meget gerne med nogle anbefalinger, men jeg har ikke brug for en dvd afspiller.
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Der er en diskussion om billig surround sound her I det hele taget har HiFi4All et udemærket forum, hvis du vil vide noget om lyd.
|
|
![]() |
|
![]() |
Der er i den tråd et link til et Denon anlæg, der lige må være noget for dig. Dels fordi prisen er rigtig (6.000 kr. - kun 1.000 over dit budget) og så har det fået strålende anmeldelser.
Redigeret af Stampe |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Markedet er oversvømmet af billige alt-i-et hjemmebiografer, med underdiemnsionerede forstærkere og kinesiske plastikhøjtalere. Da det har alle dage været sådan at højttalerne er der hvor man bør "spendere" mest og du ikke har brug for dvd-afspilleren, vil jeg anbefale at købe en seperat AV-reciever og et seperat højttalersæt. Nu kan man mene at 5000 kr. til begge dele er i underkanten, men hvis det er dit budget kunne du overveje at købe brugt. Der er sikkert nogen der har et 5.1 system som gerne vil have 6.1 eller 7.1 og derfor vil af med det gamle. Alternativt så brug 2000 kr på en reciever og 3000 kr på højttalere. Mvh Letten
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok tak for svarerne jeg vil så se bort fra det Philips sæt, og gå ud og købe en god forstærker i stedet for.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Hvis du er interesseret i en brugt, har jeg muligvis en Sony DB870 til salg. Den fungerer glimrende, men har skiftet til en anden p.g.a. farven. Sonyen er sort. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |