recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål vedr. BDP-51FD og BDP-LX71
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpørgsmål vedr. BDP-51FD og BDP-LX71

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fedtmule Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Marts-2007
Status: Offline
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Emne: Spørgsmål vedr. BDP-51FD og BDP-LX71
    Sendt: 17-Januar-2009 kl. 17:43

Jeg overvejer p.t. at købe en af de omtalte afspillere.

Afspilleren skal også fungere som Cd-afspiller i mit setup, og jeg har i dette forum erfaret, er begge afspillere gør et ganske godt arbejde mht. Cd outputtet.

Jeg har dog et spørgsmål, - inden jeg kaster flere tusind kroner efter en af de nævnte afspillere, som jeg håber en af Jer guru'er kan hjælpe mig med, idet den pågældende funktion ikke fremgår af respektive brugervejledning.

Sagen er den, at jeg ønsker en "repeat" funktion mht. Cd afspilning. Såfremt jeg ønsker at benytte denne funktion på min nuværende BD afspiller, skal jeg først tænder Tv'et og herefter ud på en "rundfart" i opsætningen, for at kunne benytte omtalte funktion. Det jeg søger er, at jeg via fjernbetjeningen - og uden at tænde Tv'et - på en eller anden måde kan gå ind i opsætningen, for at slå "repeat" funktionen til.

Hvad siger I?

Til top
Gerdes Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 425
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2009 kl. 23:50
Oprindeligt skrevet af Fedtmule Fedtmule skrev:

Jeg overvejer p.t. at købe en af de omtalte afspillere.

Afspilleren skal også fungere som Cd-afspiller i mit setup, og jeg har i dette forum erfaret, er begge afspillere gør et ganske godt arbejde mht. Cd outputtet.

Jeg har dog et spørgsmål, - inden jeg kaster flere tusind kroner efter en af de nævnte afspillere, som jeg håber en af Jer guru'er kan hjælpe mig med, idet den pågældende funktion ikke fremgår af respektive brugervejledning.

Sagen er den, at jeg ønsker en "repeat" funktion mht. Cd afspilning. Såfremt jeg ønsker at benytte denne funktion på min nuværende BD afspiller, skal jeg først tænder Tv'et og herefter ud på en "rundfart" i opsætningen, for at kunne benytte omtalte funktion. Det jeg søger er, at jeg via fjernbetjeningen - og uden at tænde Tv'et - på en eller anden måde kan gå ind i opsætningen, for at slå "repeat" funktionen til.

Hvad siger I?

På LX71 skal du via "play mode" og nogle få tryk aktivere repeat. Der skal ikke mange tryk på remoten, så du kan ved lidt øvelse hurtigt lære hvordan du aktiverer repeat. Men der er ikke direkte adgang til repeat via 1 knap på remoten, så hvis du vil være helt sikker på hvad du laver, skal du tænde tv'et.

Den der køber dyrt græder kun en gang. Den der køber billigt græder flere gange.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2009 kl. 10:39

Tak for svaret, Gerdes

Kan man følge med i "play mode" funktionen på afspillerens display, så man er sikker på, hvornår man har aktiveret "repeat"?

Til top
Gerdes Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 425
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2009 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af Fedtmule Fedtmule skrev:

Tak for svaret, Gerdes

Kan man følge med i "play mode" funktionen på afspillerens display, så man er sikker på, hvornår man har aktiveret "repeat"?

Det jeg prøvede at formulere var, at menuen (hvor lille den end er) alene vises via OSD (på tv). Display i afspilleren viser de sædvanlige oplysning om track og tid.

I praksis skal du trykke på "play mode", dernæst på "pil ned" 3 gange, dernæst "enter", dernæst "pil ned" for repeat all, dernæst "enter". Displayet på afspilleren viser nu "R ALL".

Så du kan kontrollere hvad du har lavet i afspillerens display, men ikke følge de løbende valg i afspillerens display.

Den der køber dyrt græder kun en gang. Den der køber billigt græder flere gange.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2009 kl. 14:22

Endnu engang - tak for hjælpen, Gerdes

Så er denne funktion sat på plads.

Fortsat god søndag.

Til top