|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AndyK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 324 |
![]() Sendt: 10-Januar-2010 kl. 19:30 |
Hejsa
Jeg har forstået at man ikke selv kan tilføje podcasts til Sonos (godt nok underligt når man kan tilføje radiostationer).
Derfor er jeg interesseret i at finde ud af hvor hurtigt radiotime (som jo leverer lister med radiostationer og padcasts til Sonos) normalt reagerer når man beder dem tilføje en podcast feed.
Nogen der kan hjælpe her? Redigeret af AndyK - 11-Januar-2010 kl. 11:15 |
|
![]() |
|
AndyK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 324 |
![]() |
Er der virkelig ingen Sonos brugere, der har være gennem proceduren med at tilføje en podcast til Sonos? Jeg synes da godt nok, der mangler en del af de gode fra DR. Redigeret af AndyK - 12-Januar-2010 kl. 12:57 |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Sorry - jeg er ikke den store podcast-lytter! Smid spørgsmålet i Sonos' eget forum; så får du hurtigt svar. Her det direkte link til internetradio-subforummet: http://forums.sonos.com/forumdisplay.php?f=20
/kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |