|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RPP@ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 28-Oktober-2007 kl. 19:28 |
Kan sonos CR100 controller bruges uden Zoneplayers? Eller skal man som et minimum have den den passive? Altså tænker på om den kan styre et medie bibliotek på pc, uden brug af andet en CR100?
RPP@ |
|
![]() |
|
morten795 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Nej det kan man ikke.
Sonos kan kun afspille musik på en Sonos enhed (ZP100 el. 80) - den kan altså slet ikke afspille musik på din pc. Mvh, Morten |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
![]() |
Det er måske en lidt dyr løsninge at bruge en Sonos remote til det. Men hvis du søger lidt kan du faktisk finde software som gør at man kan bruge en iPhone / Ipod Touch som remote - den har jo wifi. Du kan jo google lidt (f.eks. http://www.alloysoft.com/ ) Apple regner med at frigive SDK til den omkring frebruar, så på det tidspunkt skal der nok begynder at dukke flere programmer op. Redigeret af kim.t - 28-Oktober-2007 kl. 20:03 |
|
![]() |
|
![]() |
|
RPP@ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Okay. Det som jeg egentligt står og mangler er følgende: En form for remote/touch screen som jeg kan bruge til at styre musik på min pc med. Jeg har mulighed for at trække kabel til lyden, så en trådløs forbindelse den vej er ikke nødvendig. Kan harmony 1000 eller philips rc9800i klare dette for mig? RPP@ |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
![]() |
Nej, alternativ er at du kikker på Logitech Wireless DJ Music System. Du har vel brug for at kunne fjernbetjene din PC'er i et andet rum. Hvis du ikke får en remote med et display som giver feedback på hvad det er der afspilles er den ikke til meget nytte. Mange nye mobiltelefoner med wifi kan faktisk også bruges. |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad med en lille trådløs touchscreen, den burde vel egentligt kunne klare sagerne?? Men hvor kan en sådan fås?
RPP@ |
|
![]() |
|
![]() |
vil det sige at denne skulle kunne bruges? |
|
![]() |
|
![]() |
Se nu blev jeg lige lidt mere forvirret, for philips RC9800i har jo wifi???? Så er jeg jo nødt til at spørge, hvorfor kan denne ikke bruges, når alle mobil/ipods med wifi kan??
RPP@ Redigeret af RPP@ - 29-Oktober-2007 kl. 01:00 |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis du f.eks. installere Twonky eller Slimserver m.m. på din PC'er så har du adgang til denne server fra andre PC'er m.m. via en WEB browser. Og på den måde kan du også få fat i den fra en hvilken som helst wifi device der har en web browser. Ved at læser dettet her ( http://www.homecontrol.philips.com/index.cfm?id=833 ) tyder det på at den kan bruges. |
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |