recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål vedr.  Valg af fjernsyn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpørgsmål vedr. Valg af fjernsyn

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 18:47

Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

Skal det være Samsung, så er dit valg, LE32B355, en af Samsungs indstigningsmodeller.

Ifølge nedenstående tråd skulle der være lidt at hente ved at gå op i 4-serien, LE32B450, som er på nettet til samme pris, som du påtænker at give for den mindre model.

Fx tjek pris på LE32B450 Pricerunner.dk Vær obs på, at Pixmania ikke anbefales lige varmt alle steder.

Der er også et link i tråden herunder til en udmærket udenlandsk test af LE32B450. Under testen oplyser købere i bemærkninger, hvorledes de har indstillet deres tv for at få mere ud af det, hvad der måske kan hjælpe dig, hvis du skulle vælge dette tv.

http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62888

I Kvickly xtra har den lige været på tilbud til kr. 3.500, hvilket den omtrent også er at hente til ved Fleggaard - dog knap kr. 3.200 som selvhenter.

Det nævnes tit herinde, at Samsungs modeller ikke giver mulighed for at sortere kanalerne i ønsket rækkefølge.

I stedet er der mulighed for at lave en favoritliste, men jeg synes ikke, at det ser ud til at være en hurtig måde at navigere på rundt på, de gange jeg har set det på en Samsung 696-serie hos en dreng, jeg kender.

Der skal en del tryk på fjernbetjeningen til, ser det ud til, så det undrer mig lidt, at Samsung ikke tilbyder vanlig programsortering.

Søg evt. på emnet, hvis det betyder noget for dig.

Jo tak, på mit Samsung LE32R86 tv skal jeg trykke 5 gange for at komme om til HDMI. Det er lidt irriterende at de ikke har lavet nogen fornuftig løsning, som så mange andre tv har.

Til top
Jalousi89 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-September-2009
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 20:01
hmm. Ja det kan jeg godt se. Tror dog jeg kan leve med det, fordi har ikke alverdens penge og det lyder som et godt mærke til en fornuftig pris. :) Og den indeholder mere eller mindre alle de kvaliteter et godt fjernsyn skal have.
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 20:20
Du har vist ikke læst mit indlæg ordentligt eller klikket på trådene, for med hensyn til økonomien fremgår det jo faktisk på pricerunner.dk, at LE32B450 er 60 kr. billigere end din valgte indstigningsmodel, hvis du vælger Getmore.dk. Prisen er endog inklusive levering.

Ved 3.billigste netbutik, LE32B450 Cinemagic.dk, en forhandler som omtales positivt herinde, skal du godt nok af med kr. 96,- mere, men du får altså også stadigvæk mere tv for pengene. Også her er prisen inkl. levering og de har endda skærmen på lager, kan jeg se.

Nå - men god fornøjelse med dit skærmvalg.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 23:16

Beklager var på arbejde, så skimtede det hurtigt. Siger mange tak for den super guide, skal nok lige læse det igennem ordentligt når jeg har tid. Takker for i har taget jer tid til og svare.

:)

Til top
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Point: 700
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 10:23
Hvis du går efter et samsung le32b355 så er det på tilbud til 2989,- i føtex i denne uge, bare lige til orientering
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 10:28

mange tak for det;) fandt dog det samme ved wupti til 2999,-

http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/WLE32B355_(Wupti1) .html

Til top
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Point: 700
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 10:32
Jeg ville personligt vælge en fysisk butik frem for en netbutik. Der er jo landsdækkende service i de 80 føtex butikker hvis der sker noget
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 10:53
Per - Cinemagic ligger (så vidt jeg husker) i sønderborg.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 10:55

Der står godt nok Padborg nu, mente bare at de sidste år lå i Sønderborg, men det er ikke længere væk end at du kan køre dertil ;)

http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-le-32b530-demo-5490p.ht ml

her er en serie 5 model, den skulle/burde vær enoget bedre end serie 3. Og den koster *kun* 750kr mere.

Efter min mening er det bedre lige at ofre lidt ekstra, også være godt tilfreds.

Redigeret af SteffenD89 - 16-September-2009 kl. 10:58
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 11:00
Det kan vi snildt blive enige om. Ja altså jeg vil også hellere betale 750 mere;) .. Fordi ja vil hellere købe i en ordentlig butik så reklmation blive lettere. Overvejer stadig om jeg måske har råd til et 37" ;).
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 11:33

Du kunne jo, som jeg skrev sidste dag, købe PS3 denne måned, også spare op til et bedre/større tv næste månede, også går der ikke kun 3 måneder hvor du allerede har fortrudt dit køb af et 32" tv.

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 11:49

Min søn har købt et 32B355 og der er 2 ting man skal være obs på.
1. Man kan ikke sorterer de digitale kanaler (sådanne er det jo med Samsung)
2. Vi kunne ikke se undertekster på TV2 på Yousee digital (DVB C), så TV er til rep. og har været det i nu snart 2½ uge. Så her skal man nok være obs på at man køber et TV fra Samsung DK og ikke et der er paralel importeret. 

Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu