|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Jo tak, på mit Samsung LE32R86 tv skal jeg trykke 5 gange for at komme om til HDMI. Det er lidt irriterende at de ikke har lavet nogen fornuftig løsning, som så mange andre tv har. |
|
![]() |
|
Jalousi89 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
hmm. Ja det kan jeg godt se. Tror dog jeg kan leve med det, fordi har ikke alverdens penge og det lyder som et godt mærke til en fornuftig pris. :) Og den indeholder mere eller mindre alle de kvaliteter et godt fjernsyn skal have.
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Du har vist ikke læst mit indlæg ordentligt
![]() Ved 3.billigste netbutik, LE32B450 Cinemagic.dk, en forhandler som omtales positivt herinde, skal du godt nok af med kr. 96,- mere, men du får altså også stadigvæk mere tv for pengene. Også her er prisen inkl. levering og de har endda skærmen på lager, kan jeg se. Nå - men god fornøjelse med dit skærmvalg. |
|
![]() |
|
Jalousi89 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Beklager var på arbejde, så skimtede det hurtigt. Siger mange tak for den super guide, skal nok lige læse det igennem ordentligt når jeg har tid. Takker for i har taget jer tid til og svare. :) |
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
Hvis du går efter et samsung le32b355 så er det på tilbud til 2989,- i føtex i denne uge, bare lige til orientering
![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
![]() |
mange tak for det;) fandt dog det samme ved wupti til 2999,- http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/WLE32B355_(Wupti1) .html |
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
Jeg ville personligt vælge en fysisk butik frem for en netbutik. Der er jo landsdækkende service i de 80 føtex butikker hvis der sker noget
![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Per - Cinemagic ligger (så vidt jeg husker) i sønderborg.
|
|
![]() |
|
![]() |
Der står godt nok Padborg nu, mente bare at de sidste år lå i Sønderborg, men det er ikke længere væk end at du kan køre dertil ;) http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-le-32b530-demo-5490p.ht ml her er en serie 5 model, den skulle/burde vær enoget bedre end serie 3. Og den koster *kun* 750kr mere. Efter min mening er det bedre lige at ofre lidt ekstra, også være godt tilfreds. Redigeret af SteffenD89 - 16-September-2009 kl. 10:58 |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan vi snildt blive enige om. Ja altså jeg vil også hellere betale 750 mere;) .. Fordi ja vil hellere købe i en ordentlig butik så reklmation blive lettere. Overvejer stadig om jeg måske har råd til et 37" ;).
|
|
![]() |
|
![]() |
Du kunne jo, som jeg skrev sidste dag, købe PS3 denne måned, også spare op til et bedre/større tv næste månede, også går der ikke kun 3 måneder hvor du allerede har fortrudt dit køb af et 32" tv. |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Min søn har købt et 32B355 og der er 2 ting man skal være obs på. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |