|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
parallel import er altså ikke nødvendigvis = med dårlig service.
|
||
![]() |
||
Jalousi89 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
|
nej ved jeg godt, men bare om det er mere bøvlet hvis man skal reklamere
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
|
Ikke fra hvor man har købt. Men på selve produktet kan det være et dårligerer produkt og dårligerer service. Især på Samsung. Tidl. var det sådanne så paralel importeret Samsung TV ikke javde DVB C tuner, som der var i de TV der kom via Samsung DK. På TV over 40 tommer så sendte Samsung en montor ud og kigge på TV'et. Denne service havde du ikke på paralel importeret. Og så var der lige pixel garentien som ikke var på de paralel importeret. Samt evt.- muligheden for at få support hos Samsung DK. Hvor meget forskel der er i dag ved jeg ikke, men det nævnte skal man bare et år tilbage for at opleve. Og når man nu i DK er lidt specille ved nogle af udsendelserne, så kan det være en fordel at have Samsung DK og kunne henvise til. Se evt. http://www.samsung.com/dk/consumer/pdf/forskellenTV_dk.pdf
|
||
![]() |
||
Jalousi89 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
|
Har kigget på disse 2 nu, priserne er de samme. Bortset fra den ene er philips 42" og den anden 37" Philips. http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/42PFL5604H_(Wupti1 ).html http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/W37PFL5604H_(Wupti 1).html Altså har intet imod at betale ldit ekstra for at købe det fra en anerkendt side hvis man kan sige det. Noget jeg vil føle mig tryg ved. |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Når du alligevel er i det prisleje hvad så med http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/TX-P42X10Y_(Wupti1 ).html ?
IMHO en no-brainer.. køb køb køb! |
||
![]() |
||
![]() |
|
ikke med full hd ;)
|
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Og? Hvad skal du bruge FullHD til?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Til bedre kvalitet, skal have en ps3 ved siden af, og for at udnytte det max som en ps3 kan kræve. Skal den have full hd. kan være det formuleret lidt forkert. |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Det var som jeg skrev sidst, full hd er ikke nødvendigt medmindre du kommer over i 50"+. Og det vil stort set alle de andre herinde også kunne sige. Og hvis du alligevel vil *udnytte* en PS3 max, så er vi vidst alligevel over i et helt andet prisleje Også er Pioneer 408/508 så vidt jeg husker heller ikke full hd, og blev i '07 set som det bedste tv på markedet, og det er stadgivæk et meget anerkendt tv. Full HD er aaaalt for opreklameret. Og hvis det ikke var fordi at vi bare sidder på et forum, kunne jeg sagtens forklare hvorfor, lidt bedre. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er du så sikker på du får bedre kvalitet i omtalte Philips og Samsung? |
||
![]() |
||
Sschmidt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() |
|
Tjoo, men Full HD er heller ikke en ulempe. Selvom vi typisk sidder 4-5 meter fra vores 50", så går jeg jo også ind imellem igennem stuen, og standser op 1 meter fra TV'et for lige at se noget. Dér er det da rart det stadig ser skarpt og godt ud. Mvh Steen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Men her er problematikken jo lidt anderledes. Han vil jo godt ha' Full HD, men omvendt vil han også godt have mest tommer for pengene og/eller bedre billede kvalitet, og når der så ikke er så ikke er f.eks. 10kkr at fyre af på tv, må man jo prioriterer lidt, og det er så der jeg mener at pengene er bedre brugt på en bedre skærm, en full HD, når vi snakker om 30-40". Desuden skrev jeg heller ikke at det var nogen ulempe, men som sagt er det en prioritetssag, også er det godt at vælge på de rigtige grundlag.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |