|
Spørgsmål vedrørende Boxee box |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-April-2012 kl. 21:05 |
Jeg leder efter en afløser til min ac ryan mini. Jeg har researched en del på det sidste, og installeret xbmc og boxee pc 1.5 på min snart 4 år gamle core 2 duo bærbar. Jeg blev lidt vild med xbmc pga alle de muligheder og features det indeholder. Jeg syntes bare lige at budget begynder at løbe løbsk når man begynder at sammensætte en htpc. Man passerer hurtigt de 3000 inden man for købt bluerooth adabtor og remote.
I xbmc kunne jeg installere dr live, nu, bonaza, dr podcast og tv2 film direkte. På boxee kunne jeg også installerer dr's plugins, dog ikke dr podcast og tv2 film plugin. Spørgsmålet er så, hvor godt kører boxen i forhold til pc udgaven. og kan man ændre film info kilden fra impb til noget andet lige som på xbmc. Ligeledes kan man indsætte ikoner manuelt. Jeg syntes det er rodet når de mangler til f.eks gamle danske film? |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke noget problem at lave info om filmen i en nfo fil. og du kan også linke op til et foto (cover) du har liggende i sammen mappe som filmen.Jeg syntes ikke der er den store forskel fra pc til boxen.Men det er da rart man ikke skal ha sin pc tændt for at se en film.Så jeg vil da klart anbefale boxee boxen da den æder ALT hvad man putter i den ( selv mov filer fra et jvc kamera).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |