|
S:Projektor AT6000/ae8000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2014 kl. 18:30 |
Sælger min panasonic AT6000 projektor til en fornuftig pris - selvom jeg er rigtig rigtig glad for den:)
Den står som ny, har haft den i ca. 6 md., den er er proff. kalibreret og har kørt under 300 timer. Der medfølger 3 stk. 3d briller (2.400,- dk). Bor på Østerbro i Kbh. Læs anmeldelse på det største projektorsite her: http://www.projectorcentral.com/panasonic-ae8000_projector_review.htm Mit udgangspunkt er omkring 15.000,- DK Du er meget velkomme til at sende mig en PM for spørgsmål eller lign. Vil sætte pris på at dette kan være en ren salgstråd og ikke en diskussionstråd med for og imod, op og ned m.m. Tak ![]() Bh, Thomas
Redigeret af geuken - 10-August-2014 kl. 20:26 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |