recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sputnik Film på Vista
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSputnik Film på Vista

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
amoll Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Marts-2005
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Sputnik Film på Vista
    Sendt: 05-April-2007 kl. 09:46

Er der nogen der har fået Sputnik Film til at køre tilfredsstillende på Windows Vista?

På min maskine sker afspilningen i ryk, så det kan ikke bruges. På min XP MCE maskine kører det uden problemer, så problemet må være relateret til Vista på en eller anden måde.

Fra Sputnik support fik jeg blot en sludder for en sladder om at Vista var så nyt, så de ikke helt havde det klar endnu! Var det igår Vista kom som lyn fra en klar himmel?

Til top
mainleif Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Denmark
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 09:52
Kører fint på min pc 2 duo 2,4 Ghz
Til top
mikto Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-November-2006
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2007 kl. 13:52
Jeg har endnu ikke kunnet få Sputnik til at virke her - og jeg har prøvet på 3 forskellige laptops og 2 stationær maskiner. Min forbindelse er ca. 2mbit/512kbit, men jeg får at vide, at den er under 512 i downstream (fra funktionen i Sputnik.
Til top
Bunch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2006
Sted: Denmark
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2007 kl. 18:02

Oprindeligt skrevet af mikto mikto skrev:

Jeg har endnu ikke kunnet få Sputnik til at virke her - og jeg har prøvet på 3 forskellige laptops og 2 stationær maskiner. Min forbindelse er ca. 2mbit/512kbit, men jeg får at vide, at den er under 512 i downstream (fra funktionen i Sputnik.

Dette kan måske løse problemet.

Åben Windows Media Player - Under Bibliotek finder du Flere indstillinger Find fanen Ydeevne - Vælg forbindelses hastighed sæt den til 1,5 Mpbs Under netværksbuffer - Gem med 15 sekunder.

Philips 37PF9731D

Philips DVDR7260H /58

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu