|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4705 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
|
Framerate? Mener du ikke bitrate?
|
||
![]() |
||
akas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2007 Sted: danmark Status: Offline Point: 361 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4705 |
![]() |
|
Jo, det gik lidt stærkt. Jeg mente bitrate :)
|
||
![]() |
||
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() |
|
Jep. Nu virker det sørme. Er der lidt forskel i kvaliteten på nye og gamle programmer?Synes f.eks. at Nyhederne fra i dag ser ok ud. Der er sørme ellers meget at se hvis man gad betale for skidtet. Nu ville det bare være fedt hvis Sputnik også kunne komme ind i menuen på WD TV Live eller Xtreamer. Har nemlig kun et netværkskabel trukket derhen...
|
||
Venlig hilsen
Jan |
||
![]() |
||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
|
Hvordan tilmelder jeg mig.
Jeg har oprettet tv'et hos Sony. Nu vil jeg oprette et abb. hos sputnik, men dette er ikke nemt. Jeg vælger det der hedder 3 måneder for en krone men når jeg kommer til betalingen er det (tror det var 149 kr. i måneden for guldabb.) Hvordan får jeg det til 1 kr, og binder jeg mig til et videre abb.? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Redigeret af Rasmus Larsen - 09-December-2010 kl. 16:51 |
||
![]() |
||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
|
Har lige chattet med sputnik og de kan ikke se at hvis man går på Google og skriver "sputnik" kommer det frem at man kan få 3 mdr for 1 kr. De er sateme en flok amatører IMO.
Jeg brugte 20 min på at skrive frem og tilbage og fik til sidst at vide at tilbudet ikke længere var gældende ![]() |
||
![]() |
||
akas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2007 Sted: danmark Status: Offline Point: 361 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
xari ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
Her kan man, såvidt jeg kan se, få det til 1 kr: http://sputnik.tv2.dk/tilbud/sony/
|
||
![]() |
||
![]() |
|
@xari. Fedt at du fandt et tilbud. Så er det da utroligt at de siger at tilbudet ikke gælder længere.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |