recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sputnik undertekster i Vista MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSputnik undertekster i Vista MCE

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
skirk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2006
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Emne: Sputnik undertekster i Vista MCE
    Sendt: 24-Juni-2007 kl. 16:05

Hej

Når jeg ser film på sputnik med Vista MCE kan jeg ikke få underteksterne til at virke. Jeg kan hurtig se at de blinker frem men forsvinder hurtigt igen :( Jeg har læst Sputnik hjælp men det virker ikke :(

Er der en som ved hvad det kan skyldes?

Hilsen

Skirk

Til top
Viktor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2007 kl. 19:21
Oprindeligt skrevet af skirk skirk skrev:

Hej

Når jeg ser film på sputnik med Vista MCE kan jeg ikke få underteksterne til at virke. Jeg kan hurtig se at de blinker frem men forsvinder hurtigt igen :( Jeg har læst Sputnik hjælp men det virker ikke :(

Er der en som ved hvad det kan skyldes?

Hilsen

Skirk

Svar fra Sputnik support.

Hejsa

Du kan nu åbne film i Windows Media Player på Sputnikfilm.. det normale afspilnings vindue åbner som normalt, lukkes dette kan man vælge at åbne filmen i WMP på denne måde kan man få undertekster ved at gå op og tilvælge dette i vis. WMP skal lige lukkes og åbnes igen når dette bliver slået til, men så skulle det også virke fremover. Prøv evt. at afvikle vores test klip der ligger under tilbud -> gratis

/Viktor

Til top
mainleif Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Denmark
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2007 kl. 14:36

Jeg har prøvet det du siger og kunne du måske fortælle hvor i "vis" at denne fantastiske funktion findes????????????????????

Redigeret af mainleif - 12-Oktober-2007 kl. 09:16
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2007 kl. 14:56

Prøvede lige på hovednummeret i Odense. Damen kunne heller ikke forstå hvorfor de skriver at der er support mellem 13.00 og 19.45 for det er der ikke kunne hun bekræfte.

Redigeret af mainleif - 12-Oktober-2007 kl. 09:16
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2007 kl. 20:26
Og hvis man ringer nu her om aftenen hvor de ifølge en anden hjemmeside skulle have åben så bliver man stillet videre til en optaget tone.

Redigeret af mainleif - 12-Oktober-2007 kl. 09:15
Til top
SimpleUser Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2006
Point: 231
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2007 kl. 10:46

Hejsa,

Jeg har været igennm det samme, men nu virker det. Sputnik support hjalp mig igennem via email - omend det lidt lang tid.

Her er deres svar:

----------------------------------

Vista fungerer efter lidt startvanskeligheder nu optimalt. Der er tilføjet en knap til afspilning i windows media player. Denne gør det muligt at se filmen direkte igennem windows media player. Knappen kommer frem når filmen er lejet, det vil sige at man skal lukke det første afspilnings vindue for at bruge den. For at få undertekster i windows media player skal man slå dem til. Dette gøres ved at trykke Ctrl+Shift+C, ellers kan man ændre det under afspil/play og så er der et menupunkt der hedder undertekster/subtitles.

prøve at åbne windows mediaplayer  og gå ind i indstillinger og under udelse/perfomance og slå video accelreation fra/til

Prøv også under security/sikkerhed og kryds vis lokale undertekster til

------------------------------

Håber det hjælper

vh

Morten

Til top
Bruger
Bruger