|
Spyder4 VS X-Rite i1Display |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peter.ld ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2012 Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 12:46 |
Hej... Jeg er på udkig efter enten Spyder4 eller X-Rite i1Display Hvad skal jeg købe? Jeg vil lige sige at mit udstyr ikke lægger op til den helt store investering og jeg tror bestemt ikke jeg opnår et resultat som nærmere sig noget som ligner perfekt, men stadig bedre end de indstillinger jeg har nu. Hvad jeg vil med den, er at kalibrere mit tv gennem en blu-ray afspiller. Derefter skal min htpc kalibreres. Jeg havde tænkt mig at bruge ColorHCFR + AVS HD 709 - Blu-ray & MP4 Calibration.
|
|
![]() |
|
Visca Blaugrana ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt Klart eye1 display pro (d3)
det er fremragende, hvilket tv skal du kalibere? |
|
![]() |
|
Webmonkey ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
Hvor kan denne eye1 display pro købes ? Hvem er producenten? |
|
In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Kan købes her:
http://shop.colourconfidence.com/ Producenten er X-rite |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |