|
Squeezebox app virker ikke efter ios6 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
l_rix ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-September-2012 kl. 00:50 |
Hej
Har et problem. Min iphone 4s kan ikke finde min sq boks. Det har den ikke kunne efter opdatering til ios 6. Har prøvet at geninstallere app'en uden held. Har også ipeng på min iphone og den kan ligeså ikke finde noget. Men er det min logitech som ikke snakker sammen med ios6 til mobil udgaven? Det som undre mig mest er at jeg har en ipad 3 med ios 6 og den køre bare smurt det mærkeligt altså. Lasse
Redigeret af l_rix - 22-September-2012 kl. 00:52 |
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du bliver nok lige nødt til at fortælle os hvilken app du bruger på din 4s og din iPad...
Hvis det er samme app og version der af, har du overvejet at nulstille din telefon? Ellers, har du kontaktet udvikleren? |
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Er din telefon koblet til det lokale netværk?
|
|
![]() |
|
l_rix ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
Hej
Jamen det er lidt pudsigt. Jeg har ipeng på min iphone 4s som køre med ios6. Her kan jeg godt få forbindelse til min sq boks. Men bruger jeg app'en fra logitech vil den ikke engang finde enheden. På vores ipad 3 med ios6 kan softwaren fra logitech godt finde og styre min enhed. Så jeg er inde på der er noget der ikke passer sammen efter opdatering til ios6. Og jeg køre på mit eget netværk
|
|
![]() |
|
Stone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
Jeg har samme problem. Det virker ikke på min nye Iphone5, men virker fint på min Ipad3!
Vil forsøge at opdaterer Squeeze-serveren til nyeste version Mvh. Steen |
|
![]() |
|
Fundet ud af noget? Jeg bruger nu ipeng og der er intet den køre bare det mystisk
|
|
Panasonic TH42PX80
Bluetinum BT-DCT110 Nad C-370 Dali Blue 5005 Logitech Squeezebox Touch Playstation 3 med netflix :) |
|
![]() |
|
Stone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
Der var ikke nogen nyere version. Øv - så må jeg benytte Squeeze-controlleren
|
|
![]() |
|
Du kan jo bruge ipeng..
|
|
Panasonic TH42PX80
Bluetinum BT-DCT110 Nad C-370 Dali Blue 5005 Logitech Squeezebox Touch Playstation 3 med netflix :) |
|
![]() |
|
Jeg kan se, at der er 2 udgaver - en gratis og en til 36,- Hvilken skal jeg vælge? Mvh. Steen |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Den til 36,-
Den anden er bare en gæstekonto til hvis du f.eks. holder fest. Jeg købte den i forgårs og er meget tilfreds. Styrer mine afspillere i stue og køkken som en drøm.
|
|
![]() |
|
Undskylder det forsinket svar. Men rolf har sagt det som skal siges. Nemlig det er programmet til 36,-
Hvis du skal have brug for noget hjælp til opsætning kan du gå ind og finde dem på facebook..
|
|
Panasonic TH42PX80
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2086 |
Jeg har en ipod hvor der er installeret Ipeng på.
Men når jeg vil opdatere Ipeng skriver den " Denne app kræver iOS 5". Hvad betyder det? PS. Jeg har betalt for Ipeng versionen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |