|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() Sendt: 05-Maj-2009 kl. 15:42 |
Hej
Jeg vil gerne have en ekstra strømforsyning (PSU) til min Squeezebox Boom. Logitech er hverken til at hugge eller stikke - jeg skal ødelægge min eksisterende PSU for at få/købe en ny - det kan ikke lade sig gøre at købe en ekstra hos dem. Jeg har også forsøgt hos StreamTech, men desværre uden held. Efter hvad jeg kan læse så er strømforsyningen fra kinesiske Phihong og modellen er en PSC30R-120 "switch mode" strømforsyning. Her er specifikationer fra SlimDevices/Logitech. Jeg har fundet strømforsyningen hos Elektronik Lavpris, men prisen er desværre ikke så lav igen... Det er den til gengæld hos engelske Watt-Power, som også sender til Danmark. Det løber dog stadig op i fragt og jeg kan ikke lade være med at tænke, at der må findes nogle danske alternativer, som jeg bare ikke kender! Så er der nogle bud på, hvor jeg kan finde en brugbar strømforsyning til Boom'en her i Danmark? Mvh Tommy Redigeret af tipsen - 05-Maj-2009 kl. 15:53 |
|
![]() |
|
Business101 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
![]() |
kan du ikke bare bruge denne
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15647 |
|
Panasonic TH-42PX70EA, Onkyo TX-SR605, KEF KHT5005.1
KEF KHT2005.2 Dreambox dm500-s, Popcorn Hour Windows Home Server SB3 og Squeezebox Duet |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Det ved jeg ikke - kan jeg? Hvordan med fragt og hvad med told/moms, hvis det kommer fra non-EU land? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Måske lige lidt over-kill med 60W.... men det tyder på at hvis man have fat i en med 2.5mm/5.5mm connector er det den størelse. Hvis man kikker på spec her står der 12V DC, 2.5mm inner/5.5mm outer dia, min 1000mA. Så en hurtig søgning på eBay gav den her som burde gå igennem tolden. Update: Edit de har en mindre en her
Redigeret af kim.t - 05-Maj-2009 kl. 21:33 |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Husk lige at give os en tilbagemelding....
![]() |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Jeg leder også efter en ekstra strømforsyning til min Boom. Så hvad fik du købt Tommy?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har endnu ikke fået købt noget - regner med at få checket op på det i løbet af weekenden - men jeg kan vist allerede nu konkludere, at det ikke er helt trivielt at købe reservedele/supplement til éns Squeezeboxe - forhåbentlig bliver det nemmere i fremtiden!
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Det ender med at vi skala organisere et fælleskøb og dermed deles om fragten fra USA
![]() |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Nej Logitechs levering af reservedele er under al kritik.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fundet 2 Phihong PSU'er:
PSC30U PSC30R Den ene (PSC30R-120) er identisk med den der følger med boomen, mens PSC30U-120 er udgaven, hvor transformateren sidder "midt på ledningen" og ikke oppe ved stikket. Umidddelbart synes jeg at begge burde virke - kan ikke se andet forskel end det jeg har nævnt ovenfor. |
|
![]() |
|
![]() |
Har du fundet et sted at købe dem her i DK?
|
|
Mvh Kurt
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |