recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Squeezebox Boom - ekstra strømforsyning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSqueezebox Boom - ekstra strømforsyning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Emne: Squeezebox Boom - ekstra strømforsyning
    Sendt: 24-Marts-2009 kl. 16:45
Hej
Hvis man kunne tænke sig en ekstra strømforsyning til en Squeezebox Boom - hvor køber man så sådan én?
Jeg har været i kontakt med Logitech og dér kunne det kun lade sig gøre at få en ny strømforsyning, hvis den gamle var gået i stykker - det var skam ikke noget man kunne få lov til at købe!! (Meget forundret over dette, da Logitech normalt har fornuftig support af deres produkter!)
Er der nogen som har et bud på, hvor man kan købe en strømforsyning der har de samme specifikationer som den der følger med Boom'en?
Mvh Tommy
Til top
hpdahl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2009 kl. 21:42

Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Hej
Hvis man kunne tænke sig en ekstra strømforsyning til en Squeezebox Boom - hvor køber man så sådan én?
Jeg har været i kontakt med Logitech og dér kunne det kun lade sig gøre at få en ny strømforsyning, hvis den gamle var gået i stykker - det var skam ikke noget man kunne få lov til at købe!! (Meget forundret over dette, da Logitech normalt har fornuftig support af deres produkter!)
Er der nogen som har et bud på, hvor man kan købe en strømforsyning der har de samme specifikationer som den der følger med Boom'en?
Mvh Tommy

Prøv at kontakte Streamtech.
Han har strømforsyninger til squeezebox classic og duet. Måske kan han klare en boom også.

MVH
HPDahl
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu