|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
recknud ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 20-Februar-2009 kl. 13:50 |
Hej På forhånd tak |
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Der må være noget i vejen med din classic. Kan overhovedet
ikke genkende det du skriver om |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Det kan jeg bestemt ikke nikke genkendende til - har selv en Classic, og der er ikke noget i vejen med diskanten. Bruger du den analoge udgang eller den digitale? Hvis du har mulighed for at skifte, kan du jo prøve om det gør nogen forskel. Prøv evt. også at skifte signalkabel og sørg for at de sidder godt fast. Hvis der stadig er noget galt, vil jeg råde dig til at kontakte Logitechs support eller besøge det fremragende userforum http://forums.slimdevices.com/ inden du sender retur - det kunne jo være de havde nogle ideer. |
|
![]() |
|
@lex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Måske det er pga. komprimeret MP3 fra i-tunes og netradio med lav båndbredde. FLAC lyder fremragende. |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Tvivler på det er pga. MP3 filer og komprimering. Jeg synes selv jeg har hørt en hel del dårlige MP3 filer i den sammenhæng og aldrig har diskanten manglet som trådforfatter fortæller om. Det lyder som om den er defekt. |
|
![]() |
|
recknud ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Tak for input.
Jeg forsøger lige lidt af hvert inden jeg helt afskriver at det er noget med filer/program/opsætning o.s.v. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |