|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Cybersprite ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() Sendt: 24-December-2009 kl. 23:24 |
Hej gutter!
Jeg har lige erhvervet mig en længe ønsket squeezebox duet.
Den har 3,5 mm indgang på controlleren til headset, men jeg kan ikke få den til spille musik igennem denne indgang, hvorfor ikke?!?!
Den medfølgende manual er ikke til megen hjælp. Jeg har kørt igennem menuen i controlleren flere gange uden at støde på noget, som ændrer på sagen. Internettet hjælper mig ikke meget. eftersom jeg kune kan finde tråde fra andre folk som har samme frustration som mig, men desværre ingen svar postet i disse tråde.
Den/de eneste lyde jeg får igennem et tilsluttet headset er de lyde controlleren producerer når man scroller rundt i menuerne - så umiddelbart burde musikken også spille, skulle jeg mene, eller hva?
Har i andre nogen erfaringer med dette? Al hjælp vil være meget påskønnet!
Det eneste link jeg har kunne spore mig ind på emnet er dette link: http://forums.logitech.com/t5/General-Non-Technical/SqueezeBox-Duet-remote-headphone-jack/m-p/357830
Mvh Cyber
|
|
![]() |
|
Cybersprite ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
BTW: så har den firmware 7.4 installeret på controlleren..
|
|
![]() |
|
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
Prøv at checke denne tråd: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=62904&KW=controller+jack+stik&title=squeezebox-duet-minijack - jeg tror det er same problem som dit!
|
|
![]() |
|
![]() |
efter flere timers roden rundt i tråde færsøgte jeg at geninstallere firmwareversion 7.4.1 - denne lykkedes det åbenbart... nu fungerer skidtet ihvertfald :) (so far)
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
ellers er der en applet til SBC der hedder headphone switcher: http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=67139. Den virker faktisk rigtig godt.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
![]() |
Smart, tak for tippet :D
Må dog sige at jeg er noget overrasket over den manglende stabilitet i produktet - dvs squeezebox controlleren. Den synes, jeg er meget svingende alt efter 'hvilket humør' controlleren er i så at sige.
Eksempelvis har jeg mistet funktionen at kunne vælge hilken afspiller jeg vil benytte - eller rettere jeg kan kun vælge controlleren - squeezebox'en er helt forsvundet fra denne menu.
Jeg har længe været fan af Logitech, men jeg må sige at mit indtryk af Logitech er ændret med erfaringen af dette produkt - jeg kan forstå at jeg langt fra er den eneste, som bøvler med dette produkt.... :(
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Prøv og slå afspilning via controlleren fra og så genstart den. Mulighed for at controlleren kan spille er beta-software og det kan godt give en del problemer.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
![]() |
Har installeret appletten, som tidligere foreslået. Desværre giver den kun mulighed for at skifte mellem højtaler på controlleren og minijack-stikket påcontrolleren. Jeg har desuden forsøgt at slå beta fra og genstarte, men så har jeg overhovedet ingen valgmuligheder i form af 'afspiller' - hverken controller eller squeezebox...
En geninstallation af softwaren gør heller ikke tricket...
Er der nogen af jer som er stødt på en applet hvor man kan vælge imellem squeezebox og controller.
ps. der er lys i squeezeboxen og den formidler signalet til controlleren, som den skal.
|
|
![]() |
|
![]() |
btw:
squeezeboxserver: version 7.4.1 - r28947 @
controller: FW 7.4.1- r7915
siden squeezebox center ikke figurer nogen steder mere, kan jeg ikke se den, men mener at den hed version 65....
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå jeg har kørt 'gendan fabriksindstilling' og jeg har nu igen squeezeboxen på :)
Jeg er dog bange for, at squeezeboxen forsvinder lige så snart jeg slår controlleren til som 'afspiller' igen...
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er det som appletten skal gøre. Afspilning via controlleren er Beta og der er ingen garanti for at det virker. Jeg har dog ikke haft problemer med det siden version 7.3.x af SBS. Hvad mener du med at squeezeboxen formidler signalet til Controlleren? |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |